Svar: X (50 mm)

Tänk vad roligt det hade varit att vinna ett par rejäla och fina hörlurar att ha på jobbet för att stänga ute allt störande ljud som finns i vårt kontorslandskap. Att kunna stänga ute allt störande och lyssna på det man vill, skulle göra arbetet effektivare och ge mig möjlighet att bli färdig med det man tänkte sig få gjort under dagen på normal arbetstid. Vilket skulle ge extra tid till några av de väntande projekten hemma i stället för att vänta med dem till helgen och sitta kvar och göra färdigt.
 
Svar x
Dottern har blivit stor och börjat på högstadie.
Då skolan ligger längre bort nu så blir det en del resor och hörlurar används flitigt , tyvärr går sladdar sönder och ett par har blivit stulna så ett par från Blue skulle göra dottern otroligt glad.
 
Svar: X

Det hade varit skönt med riktiga hörlurar vid samåkning till/från jobbet och när jag sitter i öppna kontorslandskapet å skriver underhållsinstruktioner mm.
 
Svar X
Nu när källarrenoveringen börjar närma sig slutet, så kommer byggstudierna få större utrymme i vardagen. Med dessa hörlurar kommer jag att få studera ostört, vilket inte alltid är lätt med två barn som är lika intresserad som jag av vad som händer.
 
Denna veckan säger vi megagrattis till Tiwatz som vunnit hörlurarna i vår Blue-tävling. Nu kan ni renovera till ljudet av skön musik istället för barnskrik :p. Grattis igen!

Motivering: Det är roligt att barn trivs i vårt hus trots att det varit mer eller mindre en byggarbetsplats i dom två år vi bott här men det kan ibland vara lite påfrestande när hela kvarterets ungar ALLTID är hos oss från att skolan slutat fram tills det är sovdags. Ibland kan det vara skönt att stänga ute alla ljud och bara kunna njuta av musiken som ljuder ur lurarna. I dagsläget är jag väldigt glad att sommarlovet är över för denna gång.
 
svar= X

då jag reser mycket och lysnar på musik och redigerar mycket filmklipp och videos. hade dessa varit perfekta jämfört med min iphone 4 hörlurar som jag använder mig av i nuläget.
tack på förhand / Robin
 
Har nu fått lurarna. Riktigt grymma måste jag säga (y) (y)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.