Har haft tinnitus i över ett år nu och försöker att lyssna på musik genom vanliga öronsnäckor i öronen men det kommer så mycket annat brus emellan och förstör. Skulle vara underbart med lurar istället. Kanske hör jag inte mitt eviga susande i öronen på samma sätt då utan bara underbar musik.
 
Blue-hörlurarna verkar ha kanon ljud, som gjorda för Blue..s. (Psst..Lyssna på "Kaleo - No Good" om ni inte har hört den tidigare)

Men ännu bättre är att det låter som om ergonomin på hörlurarna är som skapta med mitt runda huvud i åtanke!

Normalt känns det som mitt huvud satt i ett skruvstäd efter ett tag, men se efter att ha kikat på deras hemsida, så tror jag de här kommer sitta som gjutna
 
Redigerat:
Svar: X.

Motivering: Med vackra toner i örat blir till och med diskning och städning rogivande stunder.
 
Svaret är X. De vita skulle passa bra till vår vita TV. Den stör ofta, när familjemedlemmar som ska upp tidigt gått och lagt sig.
 
Svar: X

När barnen och frun har lagt sig, finns det lite prime time där jag ibland spelar lite Playstation för total avkoppling. Hade varit bra och få ha ljudet i några super hörlurar istället för på riktig låg volym på tv:n.
 
Svar: X (50 mm)

Jag har efter åtta glada år lyckats förbruka mina "Koss Porta Pro Classic" under min vandring i Norge. Kanske var det ett sammanträffande inför denna tävling eller så var det helt enkelt dags för en uppgradering. Efter långt och trogen tjänst hoppas jag att ett par nya lurar från "Blue" kan ersätta mina gamla.
 
M
Svar: X

Frugan kan behöva ett på hörlurar för att slippa höra på mina "learning by doing"-bryt i den eviga renoveringen... :|
 
Svar X
På det gymmet jag tränar spelar det musik som jag tycker inte om. Sen att min mobils hörlurar bara går sönder och när man väl köper nya så går dessa sönder också. Ett par BLUE headphones skulle hjälpa träningen och vägen dit!
 
Vill bara ha!!!
 
Svaret är X= 50mm

'm always feeling BLUE, så med dessa lurar kan stämning bli på topp.
 
Orientexpressen
X. 50 mm
Vill skona mina öron från att förvärra min tinnitus och samtidigt ersätta det ständiga tjutet i huvudet med ljuv musik.
Att hålla mig borta från trevligt snickrande och annat högljutt hantverk kan jag inte förmå mig att göra, för det är helt enkelt för roligt, men med hifi-hörlurar från Blue blir jobbet så mycket mera underhållande. En glad melodi göra hammarsvingen lättare.
 
För att skona öronen från hammarens dunk dunk behöver mina öron vila till till melodiskt dunk dunk.

Svaret är x 50
 
Svaret är x 50 mm

Enkelt svar: Bra musik kräver bra utrustning för att låta bra. Det är vi alla värda!
 
Svar:X

Sambon klagar när jag sitter nere i källaren och lyssnar på musik, även fast jag använder hörlurar. Dessa snygga lurar kanske funkar bättre och inte släpper ut så mycket ljud....:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.