Svar X

Älskar lyssna på musik, när jag åker buss till jobbet, på jobbet, när jag snickrar, målar, klipper gräset eller fixar annat på huset.

Ska även snart få tillökning i familjen och då hade det varit perfekt att få bra hörlurar så man inte stör den lille med mitt musiklyssnande. Kanske även tvärt om :)

Saknar idag ett par bra lurar så detta hade verkligen varit drömmen.
 
Svar: X

Jag kommer att hänga hörlurarna i min snickarbo. Så istället för att tälja gubbar kan jag mysa med musik och knivsnideri.
 
Svar: X

Bor i en etta med sambo och spädbarn i väntan på att försenad entreprenör ska bygga klart. Det blir mycket spring på liten yta och vi har prylar överallt som brukar hugga tag i min vanliga hörlurssladd. Blåtandslurar skulle absolut kännas som en befrielse i sammanhanget!
 
Svar: x

Nya hörlurar från Blue; låter som ljuv musik i mina öron!
Bara tanken på vackra Lola, får mig glatt att börja gnola :)
 
Svar: X

Jobbar i kontorslandskap och skulle verkligen behöva skärma mig från omgivningens oljud med skönljud från ett par lurar.
 
Svar: X (50 mm)

Att få välja omgivningsljudet själv är ett måste när man sitter i ett kontorslandskap och vad vore väl bättre än Spotify i ett par Blue-kurar.
 
Har det jobbigt just nu, och lysnar på musik/podar minst 8 timmar om dagen. Dessa lurar hade kanske hjälpt mina ömma öron.
Pallar inte skriva längre motivering än så...
 
Svar: X dvs 50

Blue är lätt som en plätt
I vikt och sätt
Vill jag vara i fred
dras dessa över öronen ned
Njuter en stund av egen tid
Innan vardagen tar vid
Kvalité av bästa sort
Dessa vill jag ej byta bort
 
Svar X

Bara för att jag är så jä..a less på att jag glömmer ta av mig mina nuvarande sladdburna lurar när jag skall gå till kollegan...med konsekvenserna vält kaffekopp, trasig kabel, hånfulla skratt av kollegorna....
 
Svar: 50 mm
Jag tränar flera gånger i veckan, och lyssnar då på bra musik som peppar mig i träningen !
Då skulle dessa hörlurar passa bra då jag bara har inear luar idag som ständigt faller ut.
Dessutom fyller jag år den 9 september, så det vore en välkommen födelsedagspresent !
 
Rätt svar X: 50 mm

Ska precis dra igång med vårt husbygge och sambon har redan bra hörlurar medan jag går runt med mina Iphonelurar och hör allt runtom också. Hade varit fantastiskt att slippa höra byggljudet och bara skön musik.
 
När familjen tar sin nattliga lur
Och mörkret fallit är det snickarens tur
Att omfamna hösten och känna sig Blue
Och fortsätta renoveringen med en Blue Hörlur

Rätt Svar X
 
Svar: X

Nu när allt byggande är igång, samtidigt som arbete och studier så skulle det vara skönt att kunna koppla bort oljud och skrik under mina timmar framför datorn/ bakom hammaren.

Ända fram till i Maj så kommer byggandet vara igång, sen tar det väl aldrig slut som man brukar säga om ett hus =)

Skulle vara oerhört kul att vinna =)
 
Svar: X

Dom där lurarna ser ut att passa perfekt på mina öron! (y)
 
Svar: X

Jag är så ful och fattig
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.