Bli en av de första med nya hifi-hörlurar från Blue

Vitt och svart hörlurar från Blue med märkesskylt på sidan, bredvid böcker på en glasbord.

Mikrofontillverkaren Blue tar steget in på marknaden för hifi-hörlurar. Nu har du chansen att vinna ett exemplar ur den sprillans nya kollektionen Lola så att du kan lyssna på skön musik istället för oljud när du snickrar. Du väljer själv om du vill ha dem i svart eller vitt!

Totalt värde cirka: 2 600 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du bör vinna.

Fråga: Hörlurarna i serien Lola har specialframställda element av vilken sort?


1. 40 mm
X. 50 mm
2. 55 mm

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 september

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Blue. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Blue för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Kl 22 på kvällen lägger jag av med byggandet. Då vore det trevligt att koppla av med lite musik, men då sover barnen. Och som lök på laxen så finns de enda bra högtalarna i huset utanför barnens sovrum. Men med ett par bra hörlurar så skulle jag kunna sätta mig i en bekväm fotölj och lyssna på musik istället.

Svaret är: X (50 mm)
 
Svar: x

Då man inte vill väcka barnen hade det varit skönt med lite avslappnande musik i öronen när dagens grovarbete är slut och det bara är städningen kvar :)
 
D09
Svar x

Motivering:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Handskriven anteckning med texten "Det är den jag alltid velat ha. Jag har bara inte vetat om det förrän nu" och ett litet hjärta.


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Svar X (50mm)

Har aldrig haft ett par riktigt bra hörlurar, som jag varit nöjd med.
Så det hade suttit fint med ett par fina lurar,
 
D
Svar: X
Jobbar mycket natt så hade kunnat vara skönt att ha ett par bra hörlurar man kan lyssna på och inte behöver ha på väldigt lågt för att inte störa den grannen som visar samma respekt tillbaka. Hade också varit skönt att kunna sätta på sig ett par bra hörlurar när grannarna låter lite för mycket vilket tråkigt nog är väldigt ofta :(
 
Min dotter har börjat på en ny skola som innebär tågresor fram och tillbaka.
Med dessa lurar kan hon slappna av på tåget

Svar X
 
svar: X
Jag använder hörlurar 6-10 timmar per dag i mitt arbete och fritid. Ett par riktiga kvalitetslurar skulle nog förbättra min vardag väsentligt.
 
X är svaret

Hoppas få ge dessa fantastiska lurar till min dotter i födelsedagspresent - fast rättare sagt till mig själv ... Skulle sätta denna vers på paketet:

Kära tonårsdotter, din musiksmak är inte som min men jag älskar dig ändå. Därför ska du denna gåva få.
Nu kan du vara i din hardstylevärld utan att nån klagar.
Och lyssna på precis det som dig behagar
... så länge du lovar att göra det i ditt EGET RUM.
Annars ska jag brassa dansband in absurdum.
 
  • Gilla
camaro1969
  • Laddar…
Svaret: X

Inte väcka barnen? Snarare stänga dem ute med dessa vrålgrymma lurar. Vad sa ni? Pappa hör inte!!! Fortsätt riva där ni, det blir nog bra... Ahhh ljuva musikstund!
 
Svar: X

Mina gamla lurar tenderar att försvinna in i barnens rum så jag skulle behöva ett par alldeles egna.
 
Så mycket bra musik men så få bra lurar... Kanske dessa lurar kan tillfredsställa mina tonkänsliga öron.
 
Svaret är X-50
Jag går hela dagarna på olika byggen i Värmland och då hade det varit gött att stänga ute buller och annat väsen. Är nog även bra för er på BLUE då väldigt många byggnadsarbetare skulle fråga vilka lurar jag har.
 
Svar x
Står vid en stor kap och sågar många timmar per dag och har provat tex peltor med radio , tyvärr är dom lurarna så tunga att jag får yrsel och migrän om jag använder dom för länge . Så nu för tillfället är det sådana där engångs gula som gäller .
Ett par från blue skulle vara ljuv musik för mina öron .
 
Svar X

Har återupplivat mitt hifi intresse men ibland uppskattar inte alla när man spelar i "stora" anläggningen. Vore perfekt att få bra ljud utan att störa omgivningen. Så kan även sambon använda dem till hennes musikskapande, senast förra veckan undrade hon varför jag inte hade några "riktiga" hörlurar hon kunde använda :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.