A
"Lita på kvaliteten ”Made by Hansgrohe”"
Därför lämnar Hansgrohe en 5-årig tillverkargaranti på sina produkter.
 
På ovanvåning ska det bli badrum! Äntligen dags att börja bygga, detta duschset skulle passa oss perfekt'
 
Svar 2 = 5år

Har testat duschen på tennisklubben o den är verkligen en kvalitetsprodukt i ett vardagsliv!
Ett vardagsliv som jag verkligen skulle förgylla med samma känsla som på Tennisen!
 
Svar: 2

Motivering:
Efter snart två år som hemlösa skulle en massagedusch i nya huset vara en dröm!
 
Svar 2, dvs 5 år.

Nuvarande dusch fungerar... sådär.

Dusch-handtagets hållare glider långsamt ner från toppläge till stången tar slut. Så när man tvättar håret får man huka sig en hel del då man sköljer..

Med Hansgrohes takduschset kommer min fru garanterat slippa akrobatiska övningar i duschen. (När det gäller hårtvätt, alltså.)
 
Svar: 2. 5 år

Trots ommålning av furuskåpen och andra små uppiffande justeringar så har vi nu tröttnat på vårt slitna rosa badrum.
Bort med ALLT, men det kostar tydligen pengar :sly: så det vore trevligt att vinna en massagedusch.
Rosa kaklat badrum med furuskåp, handfat och badkar i behov av renovering.
 
Svar: 2 (5 år)

Håller precis på att färdigställa ett badrum i sommarstugan och skulle bli jätteglad för den fina massageduschen, då projektet dragit iväg lite och jag har ryggvärk efter allt flytspacklande :)

Nyinstallerad kromad massagedusch i ett pågående badrumsprojekt med röda kakelplattor och verktyg på golvet.
 
Redigerat:
Hej!
Svar: Alt. 2

Vårt duschrum har fortfarande en 70-tals-orange plastmatta, -armaturer och inte minst en dito riktigt usel dusch! Det skulle vara helt fantastiskt att njuta av Hansgrohe Raindance Air 240 Comfort Showerpipe!
 
Svar 2

Med en nyfödd och en 2.5-åring behöver man små stunder av vardagslyx mellan blöjbyten och hämtning/lämning på dagis.
 
svar: 5 års garanti.

Vi har levt med vår gamla duschblandare sedan vi flyttade in 2011, och den vägrar sluta droppa hur många packningar jag än byter. Nu är det dags för en uppgradering, men som småbarnsförälder och fullt med andra projekt som tar upp både tid och pengar så blir det liksom aldrig av...
 
Wow, detta är något för oss! När vi var på hotell i Göteborg så stod vår dotter (4 år) i duchen i 45 minuter. Det var en "regndush". När vi kom hem så frågade hon om vi inte kunde skaffa en sådan när vi skall bygga badrum på ovanvåningen. Klart vi skall ha en sån :D
Barn som leker i en dusch med frostad glasdörr och utsmyckade mönster.
 
Orientexpressen
2. 5 år
Min snålspolande dusch har blivit extremt snål med vattnet och att bada är inget alternativ för mig då jag inte längre klarar av att sitta ned i badkaret, visserligen kommer man alltid ner, men sen ska jag ta mig upp också och det är en helt annan femma, det känns lite ovärdigt att krypa ut ur badkaret. Så duschen är mitt paradis. Värme och massage är dessutom mycket bra för att lindra min värk. Med den här duschen kan jag ha en spadag varje dag utan att dränera plånboken.
 
Svar: 2
5 år

Vår första stora renovering blir badrummet från -65. Nu i höst startar projektet och vi har tänkt göra nästan allt själva för att spara pengar. Vi skulle bli enormt glada om vi vann denna fina massagedusch från Hansgrohe & bygghemma!
 
Svar 2 Kommer väl till pass när nu när jag vill ta bort badkaret.
 
Svar: 5 år

Köksrenovering har satt sina spår
I både plånbok och sinne
Renovering av badrum får vänta många år
Om ingen hjälp kan fås därinne
Tillskott i form av duschapparat
Och kontot klarar även handfat!
Med takdusch dock många liter tas
Tur att vatten från hyras dras
Även kakel och spegel blir svårt
Fast byggahus.se, de ger alltid support!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.