5 år. Duschmunstycket fick sig en törn under värkarbetet med vårt första barn. Spretiga duschstrålar är inget för en småbarnsmamma!
 
Svar: 2

Gamla duschen håller knappt ihop och har precis gift mig i helgen så ni förstår att det kommer dröja länge innan vi får råd med en så fin dusch :)
 
Svar: 2

Efter en rekordlång badrumsrenovering (1.5 år) av vårt lilla badrum vore det verkligen en krona på verket med en lite bättre dusch. Njutningen av första duschen skulle förhöjas kraftigt.
 
Svar:2
Motivering min dusch på övervåningen är trasig och har varit så ett tag, och jag har inte haft råd att köpa en ny. Så detta skulle vara en dröm att få ta del av.
 
Svar: 2 - 5 år.

Ensamstående med idrottande barn kräver en bra dusch och jag behöver ett nytt set då gummit i takduschen har spruckit och handduschens slang läker. Vore guld värt!
 
Svar: 2. 5 år

Motivering: Jag har kikat på denna förut och skulle väldigt gärna ha med den i mitt lilla projekt, men tyvärr så ryms den inte ekonomiskt :(
 
Svar: 2
Ledont, vill ha varmt hela tiden i duschen!
 
Svar 2, 5 år
Med dusch som fixar både massage och regn hade jag lätt lagt en liten peng.
Men med budget för barnet och frugans häst blir nog en vinst från byggahus.se allra bäst.
 
Svar :2

Vem kan motstå en TyskBadMassage.....en vanlig tordag :)
 
Svar: 2
Då vårt duschmunstycke precis ramlat i bitar hade det varit perfekt med ett nytt!
 
Rätt svar är 5 år.

Aldrig gillat att duscha.

Visst, det är skönt att bli ren men känns också som ett jävla slöseri på tid.

Kanske, ja KANSKE, kan en sådär duschmojäng få mig att ändra åsikt.
 
Svaret är 2.

Just nu vi duschar i vår källare som är väldigt kall
Lite värme från duschen vi får iallafall
Duschen ska vara en förälders ställe att kunna slappna av
Inte ett ställe där maratonskills är ett krav
För det gäller att vara snabb, både in och ut
Om man inte ska förfrysa med ett snabbt tjut
En renovering av badrum nalkas nu snart
Vi letar mycket tid för att få det klart
Att kunna installera ett varmt regn i kabinen
Hade gjort att vi efteråt slapp huttra vid kaminen
Något lite extra, lite vardagslyx för oss
Det hade vi fått med denna dusch förstås.

:)
 
Svar 2

Någon renovering blir det inte, men med en ny och fräsch dusch blir det nästan som nytt. Massagestrålen lockar helt klart. Nya utmaningen blir väl att få ut ungarna ur duschen istället för att få in dem.
 
Svar 2: 5 år

Med två duschrum som skriker efter att få lite kärlek och renovering så skulle denna dusch kännas skönt att vinna, och fortsätta vara skönt i många år framöver.
 
5 år!

Väldigt nöjd med förra årets badrumsrenovering och nästa vår ska vi börja med nästa badrum, hade vart prefekt med en kickstart!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.