Svar: 5år

Spakänsla behöver vi nu när vi färdigställer poolhuset med tillhörande bastu och dusch!
 
Svar: 5år

Eftersom tennisarmbågen är värre än någonsin efter allt arbete på gården skulle det vara väldigt trevligt att slippa hålla i duschen eller försöka sikta rätt med vänster hand...
 
Svar: 5 år

Nuvarande badrummet från 92 behöver ett litet lyft där jag planerar en ny duschvägg. Denna massagedusch hade varit pricken över i:et för ett trött badrum.
 
Svar: 2, 5 år.

Den ljuvliga duschen från Hansgrohe skulle mamma & pappa behöva i sin sommarstuga så att man gladeligen går ner till källaren för att ta sig en dusch...
 
Svar: 5 år.

Lyxa till det med Hansgrohe Raindance Air är inte ofta man får,
Vinner vi den så lovar vi att man är som ett russin när man från duschen går.

Med olika strålar och spakänsla hemma,
Det är lyx det, bara att instämma.

Det bästa är nog trots allt Quick Clean,
Behöver ej lyfta ett finger och ändå är den skinande fin.

Håller tummarna att vi är de lyckliga som vinner,
Iväg och köpa nya badlakan, hoppas vi hinner 😊
 
Svar 2.
Jag har inte duschat på 14 dagar och skulle verkligen behöva en dusch.
 
Svar: 2 (5 år)

Att avsluta arbetsdagen med en skön och värmande dusch är något av en höjdpunkt och att på det sättet minnas sommarregnet mitt i vintern låter jättehärligt.
 
Svar 2.

Jag planerar att bygga ett hus med byggstart i höst. (hoppas jag)

Jag har en ganska låg budget så den där skulle sitta fint. Den blir billig för mej samtidigt som grannarna blir avundsjuka!
 
Svar: 2. 5 år

All egentid i duschen är en ren njutning.
Med en Hansgrohe Raindance Air får varje dag en skön avslutning!
 
Svar: 2, 5år.

Håller på och bygger nytt hus och planerar vara klar till nu till jul. Att få ta en varm och härlig dusch till jul skulle vara pricken över i:et.
 
Svar: 5 år

Trött på att barnen tjatar om takdusch :) !
 
Svar: 2 (5år)

Vi har precis tagit nya tag efter semestern. Det känns skönt att äntligen vara igång igen på allvar :) Hittills har vi mest mysrenoverat i makligt tempo under ledigheten. På bilden ser ni badrummet i härlig rivningsskrud. Snett till höger om den gamla FM-Mattsonblandaren kan takduschen gärna få pryda vår vägg.
Delvis rivet badrum med synliga träreglar och en gammal vattenblandare, omgivet av byggspill.
 
Svar: 2

En Raindance Air 240 behövs i vårt hus för att hjälpa till med minskad vattenförbrukning. Hade varit skönt med varmvatten också när man kommer efter sambon :)
 
Svar: 5 år
Kort o gott så känner jag mig värd en kvalitédusch från Hansgrohe :)
 
Svar: 2!
Efter att ha renoverat en hel övervåning börjar plånkan eka tom! Kan detta vara knuffen som får oss i mål?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.