Vart handlade du det? Bonnet?
 
Precis, Bonnet köper i sin tur från Boardic som har sitt lager i hamnen i Norrköping.
 
Säljer Boardic till privatpersoner?

Iofs. farligt med outletförsäljning, lätt att det slinker med lite mer än man tänkt sig:)
 
Den möjligheten kommer att undersökas nästa gång, var så säker! ;)
 
Lite OT, men funkar det bra att kexa björkplywood?
 
Åbacka skrev:
Lite OT, men funkar det bra att kexa björkplywood?
Jag kör sällan kex, men desto oftare domino och det går utmärkt.
 
badtastex skrev:
Det blev tre 18mm, två 12mm och en 6mm av deras björkplywood. Tanken är att det skall bli en kommod och högskåp till vårt badrum och sedan lite garderobsdörrar längre fram.
Bor också i trakterna och undrar vad du fick betala för skivorna?
 
Alla priser finns på deras hemsida, vid hämtning blir det ingen kostnad för frakt/hantering. Runt 4000 kostade det jag köpte.

De har även andra skivor (har själv frågat om spårad MDF) som inte ligger på hemsidan.

www.bonnet.se
 
Såg att Bygghemma hade låga??? priser på sina björkplywood
Frakten endast 49 kr. Det kändes helt ok även om man bara kan beställa minst 5 st åt gången.
 
Tror inte att frakten blir endast 49kr när du väl klickar hem ett gäng...
 
Redigerat:
FreQa skrev:
Såg att Bygghemma hade låga??? priser på sina björkplywood
Frakten endast 49 kr. Det kändes helt ok även om man bara kan beställa minst 5 st åt gången.
Ser nu att det kostar 648 kr i frakt men då höjs ju bara priset 11 0kr styck till 793 kr vilket är ändå rätt lågt och då får man hemkört?
 
Är ju bb/bb och inte b/bb på bygghemma 😊
 
CarlMagnus skrev:
Är ju bb/bb och inte b/bb på bygghemma 😊
:(
sant
 
Hej.

Ved dette er en gammal tråd. Jeg er dansk, men bor i Hästveda vid Hässeholm. Jeg köper al min plywood från www.ferrywood.dk (http://www.ferrywood.dk/plader/krydsfiner/birke-krydsfiner.html).

Pris for en skive björk plywood 18mm i BB/BB kvalitet er 435 danske kr (560 svenska kr), og vanlig 18mm furu plywood koster 215 dk.kr (275 svenska kr), där är i bättre kvalite end XL byggs konstruktionsplywood.. Ligger ungefär 20 minutter från öresundsbron, o han är en jätte trevlig mann, som lader folk sortere igennom skiverne for at finde dom bedste.

Även om det är BB/BB, så är kvaliteten helt ok. Har bygget många av Matthias Wandels maskiner.

Prisen for at köre til Danmark är lavere end fragten fra til ex byggahemma. Så jag åker dertil når jag skal bruge mere end 2 skiver.

Är der nogen der bor tät på Hässleholm, så kan ni evt. åke med mig til Ferrywood i min VW transporter, om vi deler kosnaden til bro o diesel.
 
  • Gilla
kristofo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.