ullberg skrev:
Jag beställde, samt några andra blad från samma säljare som också var fraktfritt, så om du kan vänta (och tror att priset står sig) kan jag rapportera...
Ja rapportera gärna :). Jag kanske köper lite ändå. Handlar mest på Ebay så får kolla där först ;)
 
Johnny Glader Hellebladh skrev:
[länk] billigt
Jag har köpt blad från Aliexpress, dock inte samma säljare tror jag. Både metall och trä/ plast blad. Helt okej kam inte säga att jag märker nån skillnad mot svindyra svenska blad.
 
Bra tillfälle på Jula?


Reklamblad visar en Bahco hylsnyckelsats S800 med 77 delar på rea för 799 kronor, rabatt 1100 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bra pris. Köpte det på rea för 3 år sedan för 999 :)
 
  • Gilla
Campar
  • Laddar…
Snailman
Redigerat:
20 m expanderbar vattenslag för 29:- plus frakt (19 kr) hos Webhallen.
OBS: Kvalitén verkar lite sådär..
 
  • Gilla
hus520
  • Laddar…
Hade en bekant som köpt en sån där "magic hose" på en marknad. Den började läka innan sommaren var slut. Helt värdelös.
 
  • Gilla
NorthernLiving och 2 till
  • Laddar…
Jckssn skrev:
Hade en bekant som köpt en sån där "magic hose" på en marknad. Den började läka innan sommaren var slut. Helt värdelös.
Ser inte problemet med en självläkande slang, evighetsmaskin ;)
 
  • Gilla
nino och 4 till
  • Laddar…
H
screamin-daemon skrev:
20 m expanderbar vattenslag för 29:- plus frakt (19 kr) hos Webhallen.
OBS: Kvalitén verkar lite sådär..
Tackar för tipset.

Jag har tittat på dessa tidigare och tycker dom verkar smidiga, jag har beställt två :)
 
hus520 skrev:
Tackar för tipset.

Jag har tittat på dessa tidigare och tycker dom verkar smidiga, jag har beställt två :)
Grattis, om den ena är kass kanske den andra funkar... ;)

//Ronnie
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Brukar dessa gå att koppla ihop? Kanske går att skaffa en koppling?
 
Att ni orkar hålla på med skiten, handla Gardena skintech så slipper ni fundera över om skiten fungerar + ni slipper även veck på slangen som dödar flödet ;)

Ni behöver inte ens tömma slangen på vintern, min hänger ute året om. Har iof. dödat ett par munstycken som inte klarar den behandlingen...
 
Skintech tycks ha utgått.
 
Jag har en Magic hose, det största problemet jag har är att jag måste koppla ut den varje gång eftersom jag inte har en vattenutkastare på utsidan, för att man inte ska bli dränkt av vatten måste man först stänga av vattnet och sen tömma slangen eftersom den tömmer sig själv när den drar ihop sig.

För mig som har hydropress så drar slangen ihop lite sig när trycket sjunker så man måste ha en bit extra slang.
 
magda136 skrev:
Bra tillfälle på Jula?


[bild]
Är det bara jag som tycker att kvalitén sjunkit på Bahco? Jag har en sådan sats som jag fick i julklapp av min far för över tio år sedan. Det är fanimej min bästa vän. Har med mig den överallt och är skitnöjd. Så nöjd att jag tänkte köpa en till så jag kan ha en i huset och en i verkstaden. Men trots att satsen ser likadan ut vid en snabb blick känns samtliga verktyg mycket billigare när kan studerar dem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.