Svarsalternativ 1!

Måste få upp ett staket och plank så att inte smågrabbarna springer rakt ut på vägen utanför. Då skulle både såg och slip vara till stor nytta!
 
Svar 1
305 mm x 90 mm.
Håller på att bygga en ny uteplats på 56 kom. Kommer att gå galant med dessa proffsverktyg.
 
alt 1. 305 mm x 90 mm.

För en småbarnsfamilj med en 30-tals gård att renovera skulle varje hjälp vara välkommen. Mycket sågande och slipande kommer det bli de närmsta 10 åren och skulle gedigna verktyg komma väl till pass.
 
1, 305 mm x 90 mm

Dessa verktyg skulle komma väl till pass i sommar, samt kraftigt förbättra min förhandlingssituation om en del andra prylar.
 
305 mm x 90 mm

Det vore underbart att ersätta mina Jula-verktyg med något redigt.
 
1. 305x90mm

För jag är ett riktigt kap som bara ger och ger, född i tigerns år, en lätt excentrisk tjej med power!
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm.

Det nästan lite pinsamt att erkänna, men trots att jag är 40 och haft hus i 7 år har jag aldrig använt varken en kap- och geringssåg eller en tigersåg, trots att behovet definitivt finns. Detta paket av verktyg skulle kunna bli starten på min karriär som hemmafixare!
 
Alternativ 1

Har en hel nedervånging i akut renoveringsbehov. Framförallt badrum och tvättstuga. Dessa produkter skulle verkligen hjälpa med både rivning och återuppbyggnad
 
305mm x 90mm

Hade vart underbart att skänka bort ÖoB Tigersågen till någon behövande eller min värsta fiende och skicka fars gamle kap och gersåg som inte mäktar med att kapa 90° nåmer till någon industri museum.
Slipen hade kommit väl till pass till väggarna då jag i ren stress för att hinna få det färdigt under semestern lade upp för fuktiga osb skivor och gipset som är på fick ta skitet så spacklet sprack :(

Dessutom hade det varit trevligt att kunna för engångsskull känna sig som ett proffs med riktiga verktyg ; )
 
1. 305 mm x 90 mm

Jag har mest använt mig av billiga skräp verktyg som endast håller några veckor. Med dessa kvalitéts verktyg från AEG kommer alla framtidsjobb bli mycket roligare att göra plus ett bättre resultat :) Hoppas verkligen vinna så mina drömprojekt kan påbörjas i sommar!!!
 
1. 305 mm x 90 mm

Extremt häftigt om jag fick vinna dessa...
- kunna arbeta som ett proffs :-D
- lämna tillbaka lånade verktyg innan de går sönder :-S
- kanske vara klar när familjen tycker det ska vara klart ;-)
 
Nr 1. 305 mm x 90 mm.
Jag har nu byggt en halv altan med min gamla, gamla kap från lågprisvaruhuset.
Inte ett snitt har blivit rakt!

Jag behöver desperat riktiga grejer så att resten blir bra!
 
1.305mm X 90mm
Med dessa schyssta verktyg.Så har man starten till :INGET ÄR OMÖJLIGT.Bara att till att projektera och bygga.
 
1. 305mm x 90mm

Är inne i en period av takbyten där jag och några grannar hjälper varandra att byta tak, vi har nu i vår gjort 2 av totalt 4 tak och har tagit en välbehövlig paus på några veckor innan vi drar igång igen. Med diverse vattenläckage i taken hos oss och grannar river vi ner till takstol och gör det rätt och riktigt med nytt undertakt, papp och läkt. En riktig tigersåg för att kapa den gamla läktningen och undertaket kommer snabba upp rivningsjobbet rejält. Att kapa råspont/läkt och vindskivor med en kap/gersåg som ger knivskarpt snitt och korrekta vinklar ger en helt annan finish än cirkelsåg och fogsvans. Excenterslipen kommer väl till pass när frun ska göra i ordning långbordet, bestående av ett gammalt bakbord, inför kommande taklagsfest som kommer vara i dagarna 3.
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm.

Mitt i husbygget inser jag vikten av kvalitetsverktyg! Dessa skulle verkligen vara värdiga ersättare till mina stackars utslitna grejer. Och tigersågen behöver jag nu när det är dags att börja rätta till allt som inte blev perfekt första gången.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.