Rätt svar är alt. 1

Med ett AEG powertool i näven går det alltid att göra allehanda bra "kap" i tillvaron!

Under pågående projekt här på våren har nuvarande, förvisso både äldre och billigare varianter av utlottade verktyg, fått bekänna färg och vissa fall ställas tillbaka på hyllan då de inte pallat uppgiften - denna arsenal av kvalité hade säkerligen klarat biffen i alla lägen.
 
Redigerat:
Rätt svar 1

Några nya maskiner skulle sitta fint i händerna när husrenoveringen kommer igång igen efter fotbolls-EM.
Alla blir glada, pappa får nya maskiner, sönerna får sitt chilla-rum och mamma får sitt nya kök.
 
Svar: 1
Det här paketet skulle ge mig en chans att byta upp mig i kvalitet och skänka mina billighetsprylar till behövande släktingar.
 
Svar: 1. 305mm x 90mm

Hann nästan slutföra trapp/trallbygge hos gamla mor och far när min kap/ger gav upp. Synd med tanke på att jag nu ska riva min egen altan och bygga ny stor sådan. Då skulle tigersåg och ny kap/ger sitta som handen i handsken!
 
Ensam kvinna i en liten villa
med vattenskada i köket
med dessa redskap kan hon göra det
undvika det totala stöket.
 
Svar: 1 - 305x90 mm
Nya verktyg är aldrig fel! En kapsåg med 10" klinga skulle vara riktigt trevligt inför kommande byggnationer! Även tigersågen skulle sitta fint vid rivningen av ett gammalt förråd! Slipen är bra vid mina finsnickeriprojekt!
 
Cheesen
1. 305 mm x 90 mm

Helt perfekt.
Tigersåg till far,
Kapsåg till mor
Och en slipmaskin till son.
Sen är hela familjen AEGare.
Vi ska gjuta i augusti och sen vet vi vad vi gör. Hus och garage står förhoppningsvis färdigt innan våren.
 
Svar #1: 305 mm x 90 mm

Ett nytt hus att ta hand om och många planerade projekt. En ny verktygsarsenal hade verkligen gjort skillnad!
 
Rätt svar: 1. 305 mm x 90 mm

Gammal kåk med charm sägs det. Gammal kåk med dolda byggfel är min verklighet.
En vägg med diffusionsspärr på både in och utsidan har gjort huset till möglets boning.
Risken för väggras kan vara överhängande. Bugdeten blåstes till svångremmande.

En uppsättning kraftverktyg från AEG skulle göra min fogsvansaxel hel igen. En manlig dröm om vettiga verktyg uppfyllas.
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm

Nu när jag är på gång och ska inreda övervåningen i vårat nybygge innan vi får tillökning i början av oktober skulle det sitta fint med lite nya kvalitetsverktyg!
 
Till skillnad från de flesta här som vill använda verktygen till sitt sommarprojekt så behöver jag dessa så jag kan mosa på varje dag, året om.
Så kan jag äntligen skicka mitt gamla skräp åt helskotta!
 
Rätt svar är 1. 305 mm x 90 mm

Jag har äntligen fått tag på överfalsade köksluckor via Blocket och kommer under hösten att platsbygga mitt eget funkiskök! Det kommer bli många snitt innan det projektet är klart och en gersåg kommer att vara nödvändig. Luckorna behöver förstås också renoveras, en bra excenterslip skulle underlätta det arbetet enormt. AEG har gott rykte, för mig som ung skulle det vara kanon att få utöka min magra maskinpark med dessa kvalitetsverktyg!
 
Svar nr 1, 305 mm x 90 mm
Mon motivering är att jag saknar motivation att göra något när min gamla verktyg är utslitna. Med denna arsenal skulle jag bli ostoppbar 😊
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm.
Vi kommer börja med en stor utbyggnad av vårt hus i sommar och jag saknar alla dessa maskiner i min verkygsarsenal
 
1. 305 mm x 90 mm

Sätt upp massor med staket med staketribbor dock alla sågade med vår cirkelsåg och blev inte riktigt rätt medvinklarna så skulle behöva riktiga verktyg så jag kan göra om det rätt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.