Svar Nr 1. 305 mm x 90 mm
Precis den här verktygsserien har jag tittat på. Snygga, starka och efterlängtade, i mitt tycke.
 
305 mm x 90 mm!
I sommar startar jag min satsning på en dröm jag haft i många år. Jag ska satsa en del av min tid på att bygga upp ett eget möbelsnickeri. En sån här verktygspark från AEG skulle underlätta uppstarten enormt. Tack för bra sida! Glad sommar:)
 
Svar: 1 305mm x 90 mm
Motivering: Jag är frälst i AEG och har hitills köpt skruv och mutterdragare men att vinna dessa verktyg vore en dröm och skulle hjälpa stundande projekt såsom lagning av fasad och trallbygge.
 
svar: 1. 305 mm x 90 mm

Skulle sitta fint vid den kommande renoveringen av källaren och bygget av studio i den densamma för att kunna göra iordning barnrum åt den 1-årige sonen!
 
Svar: 1 - 305 mm x 90 mm

Ett sådant kap skulle man inte tacka nej till.
 
1. 305 mm x 90mm
Svar: Jag skulle vilja vinna dessa verktyg till min kära sambo som kämpar hårt med att renovera och reparera vårt hus, som visade sig vara ett fuskbygge. Efter en lång rättsprosess så har han nu mycket kvar att fixa på huset. Han gör ett fantastiskt jobb men med rätt verktyg så skulle det gå ännu snabbare och han skulle tycka att det är kul igen.
 
1. 305 mm x 90 mm

Proffsverktyg, lyx! Vore ju trevligt med verktyg som kapar rakt och inte skakar sönder både dig och sig självt...
 
Svar: 1

Takbyte med rivning av sticketak och byte av klädsel står för dörren. Dessa verktyg hade varit perfekta för det. Har Aeg sticksåg och skruvdragare och är helnöjd med dessa så jag vet att det är kvalitetsverktyg i potten.
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm.

Jag har precis inrett 6kvm "verkstad" men saknar alla verktyg för att ta mig an projekten på riktigt! Skulle passa som handen i handsken som jag också saknar just nu. Handsken alltså. Handen behåller jag tills kapen kommer ��
 
Svar Nr 1. 305 mm x 90 mm
I augusti kommer vårt nya hus. Omgående kommer vi att färdigställa övervåningen. Efter det påbörjas altanen och det kommande uterummet. All hjälp med dessa stora projekt är välkommen och nya verktyg från AEG skulle vara en väldig bra hjälp.
 
1. 305 mm x 90 mm

Dessa verktyg hade passat perfekt då vi ska byta samtliga fönster på huset under semestern och verktygen hade hjälpt oss mycket.

Efter att jag introducerade denna sidan för mina vänner så är artiklarna ett ständigt återkommande samtalsämne då vi samtliga äger hus och gillar att snickra på våra hus så vill verkligen tacka för jobbet ni gör som ger mig och mina vänner idéer och bättrar på våra kunskaper.
 
Redigerat:
1. 305 X 90 mm

Köksrenovering stundar, raka snitt och fina kanter är ju att föredra.
 
Svar Nr 1. 305 mm x 90 mm

Den ärvda sommarstugan behöver en grundlig renovering, tyvärr är våra maskner lika slitna som huset så en omgång nya hade gjort livet enklare !
 
305 mm x 90 mm

Flyttar från hyreslägenhet till ett orenoverat 80tals hus. med dessa maskiner skulle renoveringen gå som en dans! :)
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm

Ska för förta gången i mitt liv bygga ett hus där jag gör det mesta själv. Fasar för alla inköp av verktyg som behöver göras i en redan ansträngd ekonomi. Att vinna AEG:s kit skulle vara fantastiskt på många sätt. Men har man som jag tur i kärlek så lär det bli svårt har jag hört... :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.