2 Samtliga

När jag nu dessa vinster mottaga,
kan jag med kärlek mat laga.
Det gör gott på alla sätt,
dessutom blir min mage mätt!
 
2. Samtliga.
De är så vackra och jag blir glad av att se dem. Det är jag som lagar maten till min femhövdade familj, är säker på att det skulle bli roligare med dessa vackra ting. Jag är komvuxstudent och skulle inte kunna unna mig dem normalt sett.
 
Vi har uppgraderat spisen till en med induktionshäll. Därför behöver vi nya fina koppargrytor som fungerar både på den och även på gasplattan på grillen!
 
Stort grattis till vår medlem Orientexpressen som har vunnit veckans tävling och därmed får hem ett koppar-set med gryta och stekpanna! Ny tävling ligger uppe. Denna veckan har du chans att vinna en stor brevlåda.

Motivering: Kopparsetet är så vackert att jag kan ställa fram dem på bordet direkt från spisen. Vilket automatisk gör att jag sparar på vatten, diskmedel och tid då jag slipper extra disk. Har funderat på att byta till induktionshäll som är både effektivare och snällare mot energianvändningen, men jag vill inte även kosta på att byta ut alla mina kastruller och pannor mot nya, vilket gör hela affären mycket dyrare. Med en vinst av detta sköna set gör resan till en ny spis lättare och mindre kostsam.
 
Orientexpressen
Tack så mycket för vinsten : )
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.