Svar: 2. Småland

Vi bytte ytterdörren förra året och har nu märkt att det stänker upp smuts nedtill på dörren när det regnar.
Med ett sådant här snyggt tak så får man både funktion och design. Att det är infällda spottar i taket är verkligen ett plus :) !!! Hoppas nu på vinst !!!
 
svar 2 småland

Vinner jag så har jag bara huset kvar att vinna bygga eller få...
Så då får entretaket en plats hos min väninna som då kan entre taket få låna
tills jag åter bor i hus...
Hon kommer bli väldigt glad
 
Ja, ett tak vore bra, från Småland ! ! !
Tackar på förhand & hoppas detta inte är en rimtävling som alla syns tro... ;)
Behöver ett tak trots allt 😊
 
Svar: 2 Småland
Skulle vara så kul att överaska mamma på mors dag med ett nytt entrétak. Orginalet från 1960 har gjort sitt.
 
Svar: Småland

I 13 år har våran entré varit utan tak. Tycker nog att det är på tiden att det kommer dit ett nu så att man slipper känna takdroppet rinna ned längs med nacken, kallt och irriterande, medan man famlar med att få fram nycklarna fort, fort. Det skulle vara skönt att få slippa den känslan!
 
Svar: 2. Småland.

En välkomnande entré är viktigt på huset. Vi har bytt ytterdörr och behöver nu renovera entrétrappan samt ett snyggt tak över hade inte varit fel heller så hoppas hoppas på vinst :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
2 småland.

Har precis köpt ett hus från -65 med en hemsk ytterdörr och ett gräsligt entretak med en ohygglig tingest till luftluft pump ovanför (!!) allt ska bort - gärna med ett nytt tak till!
 
2 ingångar i timmer huset ....så vinner jag 1 så köper jag 1...
//kjelle
 
2 Småland!

Skulle bli sista pusselbiten på vårt i övrigt färdigs hus.

image.jpg
 
Småland (2)
Vi skulle bli otroligt lyckliga om vi skulle ha turen att vinna detta tak till vårat första husköp. En liten röd stuga med byggnadsår 1909 :)
 
Svar: 2. Småland

Ett snyggt entrétak lyfter hela huset!
 
Redigerat:
Svar: 2 Småland

Skulle sitta som en smäck ovanför våran mörka och faktiskt idag lite tråkiga groventré dörr.
 
Rätt svar är nr 2 - Småland.

I 10 år har vi ägt huset och i 9 år har vi haft planer på att skaffa ett tak över entrén. Men tyvärr har andra projekt och andra mer nödvändiga behov fått gå före. Med tur så kanske det blir ett entrétak snart?
 
Svar: Småland
Det skulle passa vårt hus perfekt. Faktum är att vi har sneglat på ett liknande...
 
Svar 2.
Vi har ett hus med ett behov av tak över källaringången, det här skulle passa perfekt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.