2. Småland

Varför inte, skulle passa fint ovanför entrén på fritidshuset!
 
Vi missade att bygga tak på entrén! Så nu går alla in i tvättstugan över: skor, barnvagnar, kattlådor, sopsorteringen, tvätten, leksaker, kvastskaftet(!), katterna, picknickfikten, lortiga underkläder, blöjor, galgar, pottan, rena kläder, utsorterade leksaker, soppåsen, kompostpåsen och ja, jag ställer alltid mina väskor med jobb där-precis innanför dörren!
 
Rätt svar: 2 Småland

När man bygger hus lär man sig att det är galet många saker man inte tänkt på från början, och just ett entrétak är en av de sakerna som vi försöker få plats med i vår budget i efterhand. Men det är väldigt trångt där nu, i budgeten, och detta tak från Designtak skulle kunna färga om summan i vår sista budgetrad från rött till svart!
 
Svar 2. Småland.
Vi behöver VERKLIGEN byta ytterdörr och sidoljus på vårat 70talshus.. Men i samband med det behövs även ett entrétak för att undvika att väder och vind förstör även den nya dörren. Detta skulle ju sitta som gjutet! 👍
 
Redigerat:
D09
Svar 2

Senaste stormen gav taket en omgång

Tänkte ta ner det och fixa till, sedan montera vid altandörren.

Ett nytt till entrén hade inte dödat mig 😇


image.jpg
 
Svar 2. Småland

Håller på att bygga ett ny 1,5 plans lättbetong hus. Grunden är pålad o förhoppningsvis kan gjuta platta om två veckor. Hus.jpg
 
Svar 2: Småland

Efter 7 års rättegångar mot ett byggföretag kommer vi snart att få nya och jättefina fasader. Då är det självklart att vi också önskar oss det finaste entrétaket
 
Svar nr 2, Småland

Har precis köpt mitt första hus och ska fixa fasaden i sommar och vore perfekt med ett snyggt entretak från Designtak. Skulle göra grannarna gröna av avundsjuka :)
 
Svar: 2. Småland

Vår entré saknar tyvärr tak i dagsläget men jag har skissat i mitt huvud på en lösning som är väldigt lik Hipped. Problemet är bara att jag i princip helt saknar byggkunskaper och det därför har lutat åt att köpa ett enkelt skärmtak i akryl. Jag väljer dock mycket hellre Designtaks läckra entrétak som hade suttit som en smäck över min dörr!
 
Svar: 2. Småland
Vi tyckte oss inte behöva något entretak när vi skulle välja våra tillval till vårt nya hus, men efter att ha rotat efter nycklarna i en smärre monsun samtidigt som man balanserar fyra matkassar i ena handen så känns det helt klart som en nödvändighet! :x
 
Svar: 2, Småland

Motivering: Detta taket är ett precis ett sådant vi letat efter utan att hitta. Har kollat efter ett lämpligt entrétak till huset vi köpte för inte så längesen för att göra huset till vår design.
 
Svar 2 Småland
Som nybliven husägare så är detta en av alla punkter på listan över saker jag vill ordna så min fru och mina barn ska ha det bra. Har länge sneglat på designtaks underbara tak men suckat då det är för dyra när jag har allt annat att göra. Denna vinst skulle vara en sjönk från ovan och ytterligare en sten från mina axlar skulle falla.
 
2. Småland.

Skulle sitta som en smäck på vårt radhus med häck. Skulle göra grannen gul av avund och glädjen så skön när hans entré kommer upplevas ful.
 
Svar: Småland

På Onsdag 25/5, levereras och monteras vårat Solid 175 från Hjältevadshus. Vad skulle passa bättre än ett ur-snyggt entrétak från Småland på ett nybyggt hus från Småland.
 
Svar: 2, Småland

Inser just nu att vi har glömt att rita in ett entretak på våran entreutbyggnad (även budgeterat :confused: ) . därför hade denna passat perfekt för oss.

utbyggnad.PNG
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.