Den där bokhylletapeten känns väldigt malplacerad ...
 
roli skrev:
Lite tråkigt att ha en kraftledning som närmsta granne. Undra vad det är för speciellt med hornen på köksväggen eftersom mäklaren visar dem på 9 bilder? Har inte mäklaren sett sådana förut?? Frågan är ju också om de ens finns kvar efter köp.....
Varför bygga en altan som mer ser ut som en stor läktare ut mot vattnet?
Men jag håller med, dessa horn måste vara mycket speciella. :D
 
lnu skrev:
Efter en snabbskumning av bilderna tror jag att jag skulle kunna flytta in här direkt:
[länk]
Ja, i värsta fall... Fast jag seglar inte så......
 
Driftkostnad på 104 000 om året :O
 
Ramnemark skrev:
Driftkostnad på 104 000 om året :O
Tycker det låter i underkant. Möjligtvis bara för uppvärmning och fasta driftkostnader. Räknar man inte underhåll och dylikt i detta också så räcker det inte långt.
 
falkn skrev:
Tycker det låter i underkant. Möjligtvis bara för uppvärmning och fasta driftkostnader. Räknar man inte underhåll och dylikt i detta också så räcker det inte långt.
Driftkostnad och underhåll är väll inte samma sak? Men visst går det massor med pengar till underhåll. Detta är från annonsen:

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ramnemark skrev:
Driftkostnad på 104 000 om året :O
För 766kvm. Låter alldeles för lågt.

Helt fantastisk fastighet, kul att se att de har skött det så fint på insidan med.
 
Under 10 papp i månaden, aldrig att det räcker
 
Tänk bara på trädgården som ska skötas. Det kostar ju avsevärda summor. Jag tror ju inte att den tänkta köparen klipper gräset själv direkt.
 
falkn skrev:
Tänk bara på trädgården som ska skötas. Det kostar ju avsevärda summor. Jag tror ju inte att den tänkta köparen klipper gräset själv direkt.
Jag tror inte heller att köparen bryr sig om driftskostnaden eller köpeskillingen.
 
stefancrs skrev:
Jag tror inte heller att köparen bryr sig om driftskostnaden eller köpeskillingen.
Nej, troligtvis inte.
 
Snigla skrev:
Läckert, med historia..läge och prislapp!
[länk]
De som säger att element är fula vet ju inte vad de pratar om, titta på elementet på den lilla toaletten!
Mycket vackert, men synd att rördragningen förtar delar av intrycket!
 
  • Gilla
arneri68 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.