Svar 1

Med nytt hus finns det mycket att göra och denna skulle passa perfekt!
 
Svaret är DIY.

Tänker ge mig på att bygga en säng vad det lider, och då kan en rejält utrustad skruvdragare komma till pass.
 
Svar: 1 - DIY

Ska bygga varmgarage under sommaren, betongsula och trästomme. Det är mitt hittills största egna projekt varför maskinparken inte innehåller allt för många kvalitetsverktyg. Med andra ord kommer denna maskin få bekänna färg och visa vad den går för i samtliga arbetsmoment. Borra och skruva i olika material, kanske blanda massor med om den orkar osv. Givetvis blir det fotogalleri och recension av de olika momenten om intresse finns!
 
D09
Svar 1

Vinner jag så säljer jag aktierna och investerar i altan

Vinner jag inte så kommer jag ha det som ursäkt för att inte påbörja altanbygget.

Upp till er ;)
 
  • Gilla
ghoti
  • Laddar…
Svaret är DIY.

Min gamla Bosch har tagit slut. Gillar märket och kvaliteten.
 
Svaret är DIY.
Behöver en ny fin skruvdragare för bygga altanen utanför växthuset.
 
DIY

Motiveringen är att jag skulle vara mycket snällare mot mina stackars byggprojekt om jag slapp skruva för hand som jag nu får göra eftersom min många år gamla skruvdragare gick hädan häromdagen.
 
Rätt svar: 1. DIY

Med denna kan jag få någonting gjort till husbygget i höst som kommer gå skruvat fort ! :)
 
Svaret är DIY.
Jag är nybliven husägare och ska helrenovera huset i sommar.
Just nu håller jag på att köpa nödvändiga verktyg efter att ha varit lägenhetsinnehavare hela livet så detta vore ett välkommet (och nödvändigt) tillskott.
 
Svar: DIY

Sommaren projekt kommer att må bra(jag också) av en ny fräsch skruvdragare, Sonens lekstuga behöver bytas ut då den läcker in vatten
 
Svar: 1. DIY

För fem år sedan byggde min svärfar ny altan, med en Einhell skruvdragare från Byggmax som högra hand. Jag och min fru överraskade honom med en DeWalt (med litiumbatteri!!! :) ) Han vart tårögd och började lipa! Så hade vi aldrig sett honom reagera förut. Han unnar sig sällan något och vi förstod då att en riktig skruvdragare länge har stått högt på önskelistan. Vi fick hans trötta Einhell som tack, laddningarna höll väl 10-15 min som mest.

Nu ska vi flytta till vårat första egna boende i höst, ett nybyggt hus och altanen samt garage ska byggas själv. Då skruvdragaren vi fick är kastad skulle det verkligen sitta fint med ny draghjälp :)
 
Svar 1: DIY

Det skulle passa mig alldeles utmärkt då jag kommer inreda en övervåning till huset vi får tillgång till i augusti. Efter övervåningen är klar sätter vi genast igång med en kommande altan som kommer bli hyfsat stor. Det vore perfekt med en sådan skruvdragare med olika tillbehör för alla sorters material jag kommer att jobba med.
 
Svaret är DIY

Jag och lillgrabben där hemma som börjar bli stor har flera projekt på gång med huset och garaget. Ska isolera och sätta upp väggar i garaget, bygga en trappa ner från balkongen till altanen. Sätta ett tag över källardörren. Bygga ett nytt staket. Sen kommer det nya saker hela tiden.

Vi har idag bara en skruvdragare som jag fick när jag flyttade hemifrån. Så vi behöver denna vinst för att kunna skruva båda samtidigt utan att behöva bråka om en. Han behöver även ha en egen så han kan lära sig mer och få försöka själv. Skulle vi dela på den jag har idag så är nog inte projekten klara på många år.
 
Svar: DIY

Har precis flyttat till hus från lägenhet och är inte erfaren hemmafixare men tycker att det är väldigt roligt att fixa saker i huset, finns alltid något att göra. Håller förfullt på att skaffa verktyg men att gå från 0 verktyg till att ha ett varierat utbud samtidigt som man behöver köpa inredning, trädgårdstillbehör och allt därtill kräver sin budget. Men jag kanske inte märker någon skillnad i denna jämnfört med min ikea dragare?
 
Svar 1: DIY

Har en mycket trevlig granne hemma som ibland lånar mina verktyg, självklart delar jag gärna mina verktyg med honom då han oftast betalar tillbaka genom en grillkväll eller leksaker till dottern (jobbar som leksaksförsäljare).

Nu ska grannen bygga altan och byta panel på huset och hade varit otroligt skoj o få ge honom denna vinst, dels för att han är värd det men även för att mina vår/sommarprojekt inte ska bli lidande :D

Självklart postar jag en bild här på överlåtandet vid eventuell vinst (om grannen tillåter såklart)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.