Vinn skruvdragare och hela 241 tillbehör igen!

bosch.jpg

Denna veckan blir det en favorit i repris. Förra gången vi tävlade ut den här skruvdragaren från Bosch med tillhörande verktygslåda blev det bra drag i tävlingen, så vi tänkte ge er tävlingshungriga medlemmar som inte vann en chans till revansch. Denna veckan tävlar vi, tillsammans med Bygghemma och Bosch Powertools, således ut en Bosch PSR 18 LI2 Compact ihop med en maxad toolbox innehållandes hela 241 tillbehör.

PSR 18 LI2 Compact är för övrigt en riktigt kompetent skruvdragare med bland annat 3-läges laddindikering, 2-växlad högkapacitetsplanetväxel och snabbchuck med Bosch Auto-Lock som ger snabba och smidiga verktygsbyten. Skruvdragaren har också momentinställning med 25 momentlägen samt borrläge för optimal effekt i alla användningsområden.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera vilket av dina byggprojekt som skulle må bra av att du vinner en TOOLBOX PSR 1800 (18V) LI-2 Compact - glöm inte förklara varför.

Fråga: Vilken målgrupp anger Bygghemma att skruvdragaren har?


1. DIY
X. Proffs
2. Amatör

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 29 april.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma och Bosch Powertools. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma och Bosch Powertools för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Gun Hilmerby
  • Laddar…
Målgruppen är diy. Jag håller på att riva ut hela källaren för att sätta upp ny gips o plåtregelar. Det är ett väldigt stort jobb så det hade varit bra med en Skruvdragare till så att jag o frun hade en var det skulle vara så mycket smidigare.
 
Svaret är DIY!

Jag står inför att renovera/laga vår gamla sjöbod efter att stormen Helga blåst av halva taket i december förra året. Det blir ett gemensamt projekt för hela familjen och en extra skruvdragare skulle vara väldigt uppskattad!

Lycka till allihop!

DSC_8224.jpg
DSC_8225.jpg
 
Svar 1
Min dotter har gått från enkelt pyssel typ klipp och klistra pärlplattor till mera avancerat slöjdinriktat pyssel. Och hennes byggprojekt är nu fågelholkar och en häst i trä som hennes lillasyster kan rida på .
Så jag skulle ge denna maskin till dottern så hon kan jobba med sina projekt hela sommarlovet .
 
  • Gilla
SueCia
  • Laddar…
Svar: 1. DIY

Hjälp en hemmasnickare i nöd den gamla skruvdragaren är död och projekten runt husen bromsar in jag hoppas nu att denna blir min.
 
Svaret är DIY

Nu när vi flyttat från stan, tänkte vi bygga altan.
Med en dragare i var sin hand, drar jag och min fru detta projekt i land.
Annars får jag själv slita och riva mitt skägg, medans hon sitter och planerar nästa byggupplägg!
 
  • Gilla
Nicke_Ne
  • Laddar…
8
Svaret är DIY.

Blir att bygga en ny vedboda av lösvirke på baksidan av garaget då den gammla gjort sitt för länge, länge, sedan. Blir en hel del skruvandes och skulle vara perfekt med en helt ny och kraftfull skruvdragare för att underlätta bygget.
 
  • Gilla
Nicke_Ne
  • Laddar…
Rätt svar 1.

Ska bygga en liten altan vid vårt sommarställe. Där finns ingen el så en skruvdragare med batterier som räcker för en helgs arbete skulle rädda oss i detta projekt!
 
Svar 1

Ska renovera en liten stuga som står på tomten vid sommarstugan i sommar så att mina tvillingtjejer inte behöver dela sovrum med oss föräldrar. Denna skulle komma väl till pass för detta projekt. Många hundra skruvar som ska skruvas.
 
Svar: DIY

Skulle vara bra att ha på sommarstugan nu när mer och mer behöver fixsas till där. Sen såhar gossen kommit upp i ålder så han vill och kan vara med och hjälpa så skulle de va bra med en till.
 
Svaret är 1 DIY

I sommar planeras bygge av innertak, lägga golv och bygge av en trappgarderob (tråd kommer?) i vår egna lilla sommarstuga. Jag har som mål att göra allt själv oavsett vad tid det tar, men lite nya verktyg gör ju alltid peppen högre!
 
Bygghemma.se anger att skruvdragaren har målgruppen
1. DIY

Jag har i åratal försökt få frugan, med syskon, att samla ihop till en ordentlig skruvdragare åt min svärmor. Först som 50-års present, sedan 51-års present, 52-års present, 53-års present, 54-års present, 55-års present. Nu är det snart dags för 56-års present och mest troligt kommer insamlingen gå lika dåligt som föregående år. Tänk om hon förutom årets blomma med trisslott från oss kunde få en present från bygghemma och byggahus också! Då slipper hon handveva nästa gång hon ska borra och skruva något av hennes tusen snickarprojekt!
 
Redigerat:
Svaret är: 1 DYI

Jag är en ung gosse som råkat köpa en fastighet med 6 byggnader på, 1 bostadshus, 1 gästhus, 2 stora lador och två äldre hönshus/djurstall. Samtliga byggnader behöver underhållas relativt omgående både utvändigt och invändigt.
Detta kit skulle hjälpa mig enormt på min resa att lära mig renovera och bygga!

Lycka till alla tävlande och tack till byggahus.se, Bygghemma och Bosch Powertools!
 
Svar 1: DIY

Med två små barn står verktygsinköp inte överst på prioriteringslistan och den gamla skruvdragare håller på att vara riktigt utsliten
 
Polos skrev:
Svar 1
Min dotter har gått från enkelt pyssel typ klipp och klistra pärlplattor till mera avancerat slöjdinriktat pyssel. Och hennes byggprojekt är nu fågelholkar och en häst i trä som hennes lillasyster kan rida på .
Så jag skulle ge denna maskin till dottern så hon kan jobba med sina projekt hela sommarlovet .
Typiskt..

Jag tänkte skriva något liknande om min sambo och vårt första renoveringsobjekt till hus. Men efter att ha läst ovan så vill jag inte tävla utan avstår i hopp om att öka din dotters vinstchans lite. Lycka till!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.