66mm

Jag går mest omkring i cirklar och funderar var jag skall börja. En cirkelsåg som bryter detta vore bra!
 
Svar: 1 (66mm)

Motivering: ska äntligen våga mig på att göra en egen altan. Jag brottas med 2 problem 1. Tjejen min är mycket skeptisk, då hon inte tror att jag kan. 2. Jag har inte alla verktyg som behövs och får köpa lite då och då eftersom jag inte har råd. Denna maskin skulle hjälpa mig otroligt mycket och göra min dröm till verklighet.
 
Svar: 66 millimeter

Hade jag vunnit sågen hade jag faktiskt gett bort den till min gamle pappa som knappt har några vettiga verktyg.
 
Svar: 66 mm

Motivering: Jag behöver den inte men måste ha den!
 
66mm

En nätdriven cirkel står på inköpslistan och den skulle få jobba hårt när nya huset och garaget skall byggas i sommar!
 
Sågdjup 66 mm.
Har en såg som sågar mindre djupt, något som medför att jag inte kommer genom större reglar.
Har länge tänkt köpa en såg med större bladdiameter och sågdjup, men har inte kommit så långt än.:)
 
Svar 1, 66 mm

Har ju en del verktyg, men har aldrig haft någon cirkelsåg. En sådan skulle underlätta hur mycket som helst för mig. Som vanligt har man en hel radda med projekt på gång! 😃
 
Svar 1

Hus cirkeldåg är ett av de verktyg jag verkligen saknar i lådan. Vi har ett fritidshus från 68 med gäst hus från någon gångväg 50-talet. Mycket renovering och förnyelse. Crikelsågen skulle verkligen komma till nytta.
 
66 mm.
Min gröna Bosch cirkelsåg sågar inte längre.
Med ett ladutaksbyte, 50 m staketuppatering ochnågra småprojekt planerade inför sommaren är behovet av en ny såg skriande.
 
Svar 1, 66 mm

Min lilla familj har nyss flyttat in i vårt första hus, och det är mycket som behöver lagas och renoveras. Det skulle vara riktigt roligt att arbeta med en kvalitetsmaskin som omväxling till budgetgrejerna vi är begränsade till annars!
 
Jaana Malmberg
66 mm. Jag och sambon har precis köpt tomt. Eftersom vi bott i lägenhet och aldrig ägt ett hus så saknar vi allt. I sommar ska det byggas och vad vore bättre än att få såga virket med en såg av världsklass. :)
 
66mm,
Jag har ingen cirkelsåg, har alltid lånat av släktingar och vänner, nu är det dags att vinna en egen, så jag kan låna ut min när mina vänner behöver en riktigt bra cirkelsåg.
 
Rätt svar är 1 dvs 66mm.

Som driven hemmapulare har jag varje år minst ett projekt. Jag har även ett stort intresse i verktyg och smyger alltid in minst ett nytt verktyg av högsta kvalitet i byggbudgeten. Just en cirkelsåg har jag av någon anledning alltid prioriterat ned. Men svär något ofantligt varje gång jag använder den maskin som en gång såldes för runt femhundringen och kallades cirkelsåg, men i själva verket är ren dynga. Snett och frasigt snitt är snällt sagt om resultatet. Jag skulle därför bli otroligt glad över en riktig cirkelsåg.
 
66 mm. Jag behöver den helt enkel för att min förra cirkelsåg inte s.a.s. cirkulerar längre
 
66 mm. Jag såg(ade) och såg(ade) och vart jag såg(ade) så såg jag såg vid såg! Med en såg som varit med sen -89 blir det sågade resultatet en så(r)g(lig) syn! Så när jag sågar nästa gån med min nya Hitashi såg så kan jag säga att jag sågat med ett sågolikt verktyg!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.