Svar: 66mm

Vinner jag denna cirkelsåg så är årets semester räddad! Med flera tidigare byggprojekt startade så skulle jag kunna såga och få klart de projekt som inte riktigt är helt klara än med denna maskin. Oj vad jag och min fru skulle bli glada!
 
svar: 1 - 66mm

Cirkelsaven vil jeg gerne stifte bekendtskab med.
Må indrømme at min handsåg ikke altid klare opgaven til MVG.
Behøver assistance af denne til de næste projekter i hjemmet og på kolonien.
 
Svar 1. 66mm

I min hand kan jag lova den kommer gå varm, halvvägs in i min familjs stugbygge vi är. Mycke panel som skall klyvas och skivor oxå. Gillar den har silent mode.
 
Svar: 66 mm
Och jag borde vinna för är så himla trött på att höra min man svära över den såg vi har idag... den var säkert bäst då vi köpte den men det är länge sedan.
 
66mm
Jag lovade pappa som är nybliven pensionär vid ett svagt tillfälle i vintras att jag skulle hjälpa honom lite nu till våren.
"Lite" betydde tydligen att altanen de har pratat om i 14 år äntligen ska göras nu på ålderns höst.
Jag behöver alla verktyg i världen för att få till detta bra, en schyst cirkelsåg vore en riktigt bra start iaf.
 
Med en riktig cirkelsåg kommer garagebygget att gå som ett tåg.
Att den sedan är både stark o tyst tycker jag är riktigt sjysst!!
 
Svar 66mm

I sommar måste jag bygga nytt staket då dotter nr1 som heter Alma har blivit för snabb för mig. Självklart hjälper hon pappa att snickra men hon tycker allt att min maskinpark skulle behöva uppdateras. Med denna såg skulle vi fixa ett strålande staket!
 
66mm
Utbyggnation och altanbygge på gång i sommar. En cirkelsåg är ju ett måste och eftersom frun tyckte den här var snygg så kanske hon vill vara med å såga.
Det tråkiga är väl antagligen att jag måste köpa en till mej också☺
 
Elina Blom Westergren skrev:
Vinn Hitachis senaste cirkelsåg

[bild]

Med kolborstfri motor, ergonomiskt centrerad tyngdpunkt och automatisk hastighetsreglering bäddar Hitachis senaste cirkelsåg C6MEY för en trevlig upplevelse när du sågar. Maskinen är dessutom utrustad med ett silent mode som gör att den vid behov kan gå ner i ljudnivå.

När C6MEY introducerades i Japan förra året var det den första i världen med kolborstfri motor, och nu kommer den alltså till den svenska marknaden. Vinnaren i veckans tävling har den stora äran att bli en av de första att få hem den.

Totalt värde cirka: 3 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har C6MEY för kapdjup vid v/90°?
Svaret hittar du här: www.hitachi-powertools.se/hitachi-master-se/hitachi-elektroverktoy/sirkelsag/sirkelsag-1-050w

1. 66 millimeter
X. 70 millimeter
2. 52 millimeter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 april.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Hitachi. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Hitachi för att de sponsrar den här tävlingen.


66mm
Denna maskin vore super nu när jag precis flyttat till hus, saknar diverse verktyg och med projekt som altan, staket, entré och total övervåning så kommer denna cirkelsåg som tar 66mm i djup på 90 grader att gå väldigt varm i alla sorts skivor och brädor som kommer gå åt!
 
1. 66 millimeter

Har ingen cirkelsåg, och har alltid funderat på att köpa en sådan. Men prioriteringen hamnar alltid någon annanstans.
 
66 millimeter

Det borde vara allas skyldighet att ha en så super bra såg/maskin i sitt hus.
 
Svar: 1, 66 mm

När jag försöker bygga saker så drar det ofta ut på tiden. En av orsakerna till detta är nog att jag springer rätt så mycket fram och tillbaka till kapsågen i onödan. Med en bra cirkelsåg så skulle många kap kunna göras på plats, och det skulle kunna bli lite tid över någon gång!
 
66mm.

Stod och höll i den på butiken och drömde mig bort, tittade i plånboken.
Sen tog jag i 600krs maskinen jag hade råd med och insåg att jag ska nog inte ha nån maskin :(

Ska börja renovera badrummet och är i starkt behov av en riktig cirkelsåg.
 
66 mm
Jag ska panela om huset på semestern så en sådan såg skulle inte sitta ivägen .
 
1. 66 millimeter

Snart dags att lägga parkettgolv i vardagsrummet, och för att slippa bli svettig med enbart en handsåg kan denna lilla maskin göra susen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.