Svar : 1. Sextiosex millimeter

Jag har haft en flertal handklingor och vet att alla för ett djävla oväsen. Skulle älska att sätta t(h)änderna i denna skönhet och testa silence mode speciellt när jag har har planerat att bygga en altan kvällstid och helger.

Mvh Arja
 
D
Svar: 1. 66mm

Hade kommit väl till pass när man ska hjälpa farmor och farfar lägga om köksgolvet. De har haft vattenläcka från diskmaskinen och golvet är bortom räddning så blir lägga nytt. La deras nuvarande golv för flera år sen men använde då handsåg ett riktigt slitgöra hade varit skönt med en sådan såg.
 
Svar: 66mm

Denna skulle bli en uppgradering som heter duga, som egentligen skulle skett för länge sen! Nuvarande cirkelsågen är av märket Bruksbo med stukad bottenplatta som sjungit på sista versen så länge att den blivit hes! ;)
 
Svar 66 mm.
Cirkelsåg var mitt 2:a eldrivna verktyg eller jag köpte ingen cirkelsåg till att börja med utan en cirkelsårs tillsats som monterades på min borrmaken efter det att chocken demonterats.
därpå följde en B & D cirkelsåg som hängt med i många år.
Nu skulle det vara toppen att få en riktig kvalitets såg då jag nu i vår skall bygga om köket i fritidshuset.
 
Svar: 66mm

Har många anledningar till att jag behöver en cirkelsåg, den främsta är dock att min maskinpark är oroväckande liten. Består just nu av en excenterslip samt en styck lackfräs. Resten måste lånas, och man får ju sällan låna topnotch sakerna. Förstörde ett visst antal trallbrädor pga en jävligt tjaskig cirkelsåg från B&D.
Ge till de behövande, ge till mig.
 
Cheesen
Elina Blom Westergren skrev:
Vinn Hitachis senaste cirkelsåg

[bild]


Fråga: Vad har C6MEY för kapdjup vid v/90°?
1. 66 millimeter
X. 70 millimeter
2. 52 millimeter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 april.
Svaret är 1,
66 mm sågdjup
Jag kom, jag såg, jag sågade. Klöv och kapade både på längden och tvären. En cirkelsåg från Hitachi kommer att komma väl till pass med både stuga med renoveringsbehov och tomt med nytt hus behov.
Jag har alltid hört att man kan bygga ett hus med en skilsåg, misstänker att det går bättre med en Hitachisåg.
 
66 millimeter. Denna skulle gubben få, som har så många projekt i sommar.
 
Tänk så roligt att få överraska maken med en sån fin vinst, eller vänta nu, det kanske är jag själv som ska ha den? Till användning kommer den i alla fall. Svaret är 66 mm
 
Redigerat:
Svar: 66 mm
Vi håller på renovera våran sommarstuga som dessutom fyller ett halvt sekel i sommar. En riktigt bra Cirkelsåg skulle komma väl till pass och underlätta arbetet med stugan i sommar :)
 
Rätt svar 66mm
Jag har just köpt ett gammalt missionshus jag skall renovera och bygga om till bostad, så det kommer att behövas många slittåliga verktyg.
 
1. 66 millimeter

Min svärfar lever efter devisen "mest prylar när man dör, vinner", och är på mig om att köpa diverse eldrivna verktyg för att komma ikapp honom.
En cirkelsåg från Hitachi hade både tystat honom och kommit till sjukt stor nytta här hemma ☺
 
Svaret på frågan är 1 66mm.

Som nybliven husägare så finns det massor som man vill förändra och bygga till/om. Då skulle en Hitachi såg vara det perfekta hjälpmedlet!
 
Svar: 66mm

Känslan av att hålla i och använda riktiga verktyg med bra kvalitet finns det inget som slår när man bygger allt går så mycket enklare.
Jag saknar en cirkelsåg i verktygsarsenalen och hade behövt en senast igår.
Hade jag vunnit hade sågen fått bekänna färg och visa vad den går för ofta och länge😊
 
Svar: 66 mm

Jag vill sätta upp träpaneler i hallen och lägga golv i köket och hallen så istället för handsåg skulle denna vara verkligen bra!
 
Svar 66mm
Hitachi är bara bäst.Fått ärva 2 äldre Hitachi sågar utav far min.Men nu börjar dom ge upp så det är dags för en ny såg.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.