Svar 2: 33 stycken.

En stor del av vårt vardagsrum skulle få nytt liv om det fick lite nya tapeter, skulle man sedan få möjlighet att hänga upp några rullar av den personliga favoriten i serien Wonderland så behöver man ju inte ens bemöda sig med att hänga upp tavlorna igen. =)
 
Svar: 2. 33.

Vi har flera rum med slitna eländiga tapeter så hoppas vinna och få göra en riktigt fint med Boråstapeter i ett av dem =).
 
Svar: X 33 st.

Motivering: Vi har bott i vårat hus i över 7 år och vi har ett allrum som måste få en makeover pronto. Det är som ett förråd just nu för man vill inte vara där + plus att man passerar rummet varje gång man ska gå till någon av de många andra rummen vi har så man ser eländet hela tiden. Det hade kunnat bli husets mysigaste rum om vi bara fick göra om det. Med dessa tapeter finns det inga tvivel på att vi kommer att göra om och få sin glans och fokus som det rummet förtjänar.
 
Svar: 33 stycken
I juni flyttar jag till mitt första hus, en villa från 50-talet. Med tapeter från 90-talet... Jag har fullständigt förälskat mig i tapeten Stjärnflor och vill ha den i minst två utav rummen. Jag tycker att den har lite retrovibbar samtidigt som den är modern och skull passa perfekt i mitt hus
 
Svar: 1. (31 st)

Skulle vara en stor lycka, Att väggarna hemma med Wonderland få smycka.
Tidlösa mönster som är här för att stanna, Därför hoppas jag tapetvinsten hem kamma.
Då lillebrors rum är opersonligt och tråkigt vara, Som föräldraledig vi försöker att spara.
Håller därför familjens alla tummar och tår, att vi de fina designtapeterna får!
 
1. 33 st

2. Till mitt nya spännande renoveringsobjekt, skulle de färgstarka tapeterna passa helt perfekt. Dess design och kvalitet is a Perfekt match, som skulle ge mitt hem en personlig touche. Ja med Wonderland på väggarna skulle det bli, ett hem fyllt av värme och harmoni!
 
Kul att så många tycker om tapeterna i kollektionen! Den som får äran att pryda ett rum med dem blir vår medlem Kaeg som precis står i tagen att flytta in i ett nytt, lite äldre hus. Stort grattis och hoppas vi får se slutresultatet sedan :D!

Motivering: Flyttar nu i april till ett hus som för oss är nytt, men mycket i huset är äldre och inte bytt.
Vilken fantastisk start det vore att få pryda hallen med en färgglad Rävdunge eller sovrummet med ljusblå Koralläng, något som vi länge drömt om men aldrig fått möjlighet till på grund av otillräcklig peng.
 
  • Gilla
Modig
  • Laddar…
33 st

Det är dax att tapetsera om i huset, då det nu är gammalt och slitet.
 
...
 
svar: 33 st

Jag är så trött på tapeterna i vårt vardagsrum. Jag sitter där nästan all tid hemma så det vore en dröm att vinna snygga nya tapeter!
 
Denna tävling är avslutad :p
 
Synd man köpte en av dessa tapeter tidigare.

Var hoppmosse, tur det var liten vägg. Plus jag fick 25% rabbat :) är svindyra tapeter, snygga men tycker det är för dyra, bara för det står vist namn på den som ingen sen ser/vet om.

Enkla att få upp på väggen i alla fall, få se hur dessa ser ut efter par år.
 
  • Gilla
Kaeg
  • Laddar…
Är vinnare utsedd än?
 
Den som får äran att pryda ett rum med dem blir vår medlem Kaeg
 
  • Gilla
Kaeg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.