A
Svar: 66mm Har ingen Cirkelsåg och skulle verkligen behöva en nu inför alla sommarens projekt. Men ett Kojbygge åt minsta kusinen! 😊
 
66 mm

Svågern hjälpte oss otroligt mycket vid vårt husbygge för ett par år sedan. Nu är det hans tur att renovera. Många kapningar av skivor kommer att krävas och tyvärr är vår cirkelsåg slut. Jag skulle skänka sågen till min svåger. Där gör den mest nytta framöver!
 
Svar: 66mm

Lovade sambo och son att för 5år sedan flytta väggar i huset och göra sonens rum större. Nu är han snart tonåring och "växt" ur sitt rum. Med denna cirkelsåg hade rivning och byggandet av nya väggar och tak gott som en dans. Inte bara jag utan hela familjen hade blivit glad av denna såg!
 
66mm
I augusti kommer vår smålandsvilla. Direkt kommer vi att inreda övervåningen och sen till våren blir det fokus på en stor altan. Då är det bra med kvalitetsverktyg.
 
1. 66 milimeter,
Jag borde vinna då jag garanterat kommer ha användning av den otroligt mycket nu när jag ska bygga ut i hemmet. Sen så skulle jag ju såklart också blivit otroligt glad om jag vann :wow:(y)
 
66 mm

Jag vinner aldrig något😭
 
66 mm.

Jag ska klä om delar av fasaden i sommar och inspekterade min gamla Trofast och klingan saknar några tänder och några andra skadade. Dessutom är elkontakten skadad. Dags för en ny :)
 
Svar: 66mm

Motivering: Grönt är skönt, min frus favoritfärg och saknas i min lilla maskinpark.
 
svar:66mm
Cirkelsågen är bland de el-verktygen jag använder mest. Min kostade 150 kr på en loppis och har en motor som är ganska trött vilket leder till brännmärken.
I sommar blir det en ny trallterass runt huset så en ny skulle definitivt vara på önskelistan!

/poppe
 
E
Svar 66 mm.

Vi har precis köpt vårat första hus. Detta innebär många stora och dyra inköp av maskiner osv. Detta skulle bli ett fint tillskott bland verktygen 👌👍
 
D09
Svar 1

Okej. Behöver något seriöst att göra..

Behöver såga sönder något.. Och det ljudlöst 😇

Kanske hos någon granne 🤔
 
1 66mm

Blir världens bästa present till min sambo som ska bygga sitt eget växthus i sommar..
 
1) 66 mm

Skall bygga garage under våren och sommaren, och är så trött på att behöva låna verktyg av mina stackars vänner... denna fina pjäs hade hjälpt mig en bra bit på vägen!
 
1.66mm
Skulle vara perfekt för snickeriet i sommar då den ruttnade farstukvisten ska byggas upp på nytt
 
66mm

Om jag vinner så designar och bygger jag egna uteplatsmöbler och bord. :)

Annars blir det köpa möbler. :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.