Svar 66 millimeter.

Varför jag, tja det vore intressant med ett vektyg som inte kom från loppis. Flera byggprojekt på G också, förrådsbyggnad, utekök osv.
 
svar:1: 66 mm.

Då jag köpt material till altanen jag ska bygga i sommar men inte har någon cirkelsåg och jag har dessutom precis blivit av med jobbet, så skulle det vara väldigt trevligt att vinna en fin maskin som denna!
 
Svar 1 66 mm.

Hitachi C6MEY, lika bra för amatör som entreprenör!
 
Svar: 66 millimeter

Har en gammal Hitachi som sett bättre dagar. Det kittlar lite när man rör den på fel ställen utan handskar. Skulle vara fint med en ny inför sommarens ladugårdsrenoveringar. Träväggarna börjar ha försvunnit ner i jorden och stenväggarna är spruckna. Jag tänkte föregå att en till vägg rasar ihop för mig. (y)
 
Svar 66 millimeter
Jag har gått cirklar runt den här sågen ända sen jag såg den. Stort gammalt trähus som det behöver sågas mycket i, en ny såg skulle definitivt hjälpa till.
 
Svar: 66 mm

Behöver Hitachin eftersom här hemma har vi två blinda snickare och ingen såg.
 
Svar: 66 mm

Jag fick en cirkelsåg från Claes Ohlson i present, och jag avskytt den från dag ett. Den skriker som en gris och dammsugaren ramlar hela tiden loss från dammutsuget men jag har inte kunnat motivera ett utbyte eftersom jag ändå har en fungerande cirkelsåg. Om jag vinner sågen löser det båda problemen.
 
Svar: 66 mm

Som den enmansarmé man är då man gjuter, murar, putsar,slipar, sågar, snickrar, kaklar, målar, monterar mm, kan jag säga att handklingan är min viktigaste och mest använda maskin alla kategorier. Jag har en hitachi cirkelsåg som dessvärre har ett defekt klingskydd. Därför skulle jag verkligen vilja ha en ny..//Pette
 
Svar 1. 66 mm

Var jag ser ligger det såg vid såg men ingen cirkelsåg
 
Svar 1

Utan borstar och ✨ går sågandet av sommarens projekt som en dans....
 
Svar 6 mm

En riktig såg är vad jag behöver i mitt "palladis"
sågar i lastpallar och fixar på alla vis!!:p
 
Kapdjup: 66 mm

Nyss inflyttad till min killes hus har vi tillsammans börjat att varsamt renovera och bygga nytt i vårt gemensamma hem. Medan min kille snickrar nya väggar och lägger parkettgolv ska jag bygga odlingsbänkar och trädgårdsbod. Hjälp mig att impa på min kärlek med snygga snitt och proffsig prestanda från denna supermaskin. Kanske får han låna den litegrann :) Kanske...

/Klara
 
alternativ 1 66 millimeter

Helt enkelt gör att jag inte äger en cirkelsåg och bordssågen kan inte göra alla jobb.
 
Svar: 1) 66mm

Den här sågen skulle komma väl till pass nu när vi ska bygga till huset vi precis flyttat in i
 
Svar: 1 , 66mm
Motivering: Äntligen ser jag ett slut på de sura kommentarerna från min fru om att jag sågat snett med handsågen när jag bygger något roligt projekt hemma eller i trädgården. Skulle vara roligt att se hennes min när hon ser resultatet en kvalitetsmaskin kan åstadkomma i handen på en glad amatör!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.