33


Vi ska precis flytta och det vore fantastiskt att få förgylla det nya boendet med riktigt snygga tapeter
 
Svar: X 33st

Motivering: Vi håller som bäst på att flytta in i nyköpt hus med hiskeliga fondtapeter och det vore fantastiskt att få byta ut dem mot någon av de vackra tapeterna i Wonderland-kollektionen!
 
Krilleman
Rätt svar är alternativ 2 - 33st tapeter finns i kollektionen Wonderland.

Vi har en hall upp på övervåningen som är det enda rummet kvar att tapetsera innan ovanvåningen är klar. Just i trappen upp till övervåningen ska det tapetseras en fondvägg i trevligt mönster är tanken. Våderna blir nästan fyra meter så 6 rullar Wonderland skulle passa perfekt.

Min sambo & jag skulle bli väldigt glada om vi vann denna tävlingen, för då är valet oerhört mycket enklare! Vi har tidigare diskuterat flera färgglada varianter av olika tillverkare, men både Koralläng och Rävdunge från har varit uppe på "tapeten" under diskussionerna!

(y)
 
Svar: X.

Skulle passa perfekt i hallen/trapphuset. Så möts man av nått härligt spännande när man gör entré och inte bara vita och ljusgrå målade vägar som det brukar bli..
_20160403_080334.JPG
 
Hejsan
Svar 2: 33 st
Jaa vi håller på att bygga nytt hus så pengarna går till mycket annat.
Så vi vill ha dom snyggaste & grymmaste taper som går att hitta på markanden :-D
//Anneli
 
Svar: 2. 33 st

Motivering:
Vårt sovrum är slitet, omodernt och gult,
varje gång jag vaknar tänker jag: va fult!
att vakna i ett Wonderland vore som en dröm,
till Hannas kollektion ger jag stort beröm!
 
Svaret är ju såklart 2 inte X (33st). Slant tydligen på tangenterna
 
Svar 2 33 st

Har ett hem med vita tråkiga väggar. Skulle behöva få upp lite färg för att få liv och få det hem trevligt. Skulle verkligen behöva detta. Har fullt upp att måla om på utsidan. Så pengarna får gå dit. Så skulle vara kul att få så jag även kan ta insidan.
 
33

Tänk att få vila i sagoskog
Dottern önskar och hon har fått nog
Fast pappa snickrar med viss fart
Blir rummet ändå aldrig klart
Låt henne leta mårdar och rävar
Medan molntussar och stjärnflor ovan svävar
 
33st

Har just börjat bygga på nya huset. Lite tapeter skulle passa perfekt!
 
33 stycken!

Till vårt nya hus på ängen vill vi ha tapeter som är lika spännande som miljön utanför. Här smyger rävar i dungarna. Grävlingen har sitt gryt under det gamla stallet på tomten bredvid. Kaninen skuttar omkring och mumsar på de äntligen ljusgröna små gräsfläckarna invid ån. På tomten ska det förhoppningsvis snart blomma kungsängsliljor, skomakarrosor och daggkåpa. Och några stenkast bort ligger skogen, med sina hemligheter, sina skattgömmor av svamp och bär och sina fantastiska lekplatser åt barnen.

En sådan natur utanför dörren, kan man ju inte matcha med enbart vita väggar. Vi behöver Hanna Wernings tapeter!
 
SVAR: X 33st

Vore ju perfekt, har precis den kartalogen hemma och kikar i.
 
Svar: 33 st

Motivering:

Vi har en fruktansvärt ful vägg i ett rum, som verkligen är en skam (och det är det snälla sättet att säga det) för resten av rummet. För att ge lite liv till det annars bleka rummet så skulle en läcker fantasirik och färgrik tapet göra underverk för att lyfta rummet.
 
Svar 2.

Dåtidens tapeter ger inspiration idag, dessa tapeter ger mig retrorysningar. Jag skulle vilja ha fondväggar med dessa på hela min övervåning, barnen skulle älska dessa spännande fantasifulla mönster. (Och jag skulle älska det utav den anledningen att det är enkelt, smidigt och snyggt).
 
Svar 33 st

Motivering: Det skulle vara kul med ett nytt och fräscht lager med tapet ovanpå de ca 10 st som redan sitter på väggarna i 1700-talstorpet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.