Polos skrev:
Inte direkt billigt med dom batterierna
Aha 1.5ah bara, jag har 4ah så :)
 
Oijoij skrev:
[länk]
Bra pris?
Kändes billig, eller äre nån udda modell?
 
Det där är ju 1500kr billigare än någon annan stans... Rysligt bra pris. Något fuffens?
 
Sitter i bilen på väg dit :)
 
Fasiken...varför skulle man se denna!! Undrar var man kan gömma den hemma nånstans😁
 
Redigerat:
Mattias_Jo1 skrev:
Fasiken...varför skulle man se denna!!
Jag säger det samma... Frun har till och med gett sin tillåtelse men jag sitter och tvivlar. Börjar nog bli sjuk....
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Hade siktat in mig på Makita LS10 som man kan vinkla åt båda hållen. Åker dit om nån timme och hoppas den är slutsåld😁
 
Oijoij skrev:
[länk]
Bra pris?
Fem i lager, ändå går den inte att beställa ..?
 
Såg art paketet kostar 4995:- med bordet som kostar 1595:- GTA2500. Skulle bli ca 3600:- nu. Dock kostar GTA3800 på Bauhaus 2995:- men bara 2095:- hos Beijerbygg. Går ju göra en hygglig affär då med prismatcha.

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder




image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Norrhyttan skrev:
Fem i lager, ändå går den inte att beställa ..?
Jag beställde en nyss, då gick det bra. :)
Lagersaldot är nog inte uppdaterat.
 
Köpte en på Bauhaus Göteborg, finns en kvar!
 
mankot skrev:
Jag beställde en nyss, då gick det bra. :)
Lagersaldot är nog inte uppdaterat.
Jaja, jag får vänta till nästa kampanj. Behöver ingen såg nu, den gamla funkar. Men när priset är rätt hugger jag gärna.
 
Vem är jag att säga nej när frun faktiskt tycker jag skall åka iväg och köpa nya leksaker? :>

7st fanns kvar på Bauhaus i Bromma!
 
Säljarn på Bauhaus trodde inte priset var rätt förrän han dubbelkollat datorn och sedan ringt till varuhuschefen.

Fick i alla fall med mig en såg och en blå skruvdragare GSR 18v-li med två 4,0Ah batterier :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.