tommib
Mattias_Jo1 skrev:
Fortsätter....
1. Golvet i sovrummet där jag chansade att inte lägga klapper skyddet under Platon mattan. Sprakar när jag går på det...inte mkt till att smyga när kommer hem sent😁
Gör det till barnrum istället och när de börjar närma sig vara-ute-på-kvällarna-ålder. Vips "It's not a bug, it's a feature"
 
  • Gilla
ghoti och 3 till
  • Laddar…
1. Att duschblandaren drar så att det inte går att ha 'lagom varmt' utan antingen hett eller lite för kallt vatten. Riktigt störigt när man har småbarn.

2. Att elen i köket är riktigt dålig gjord och spottarna under skåpen ofta går sönder. Bara orkat fixa 1 av 4 sektioner. Resten får nya ägaren fixa själv
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
L
Vilken bra terapi tråd.

Jag stör mig på att listerna inte sitter helt fast mot väggen då golvet höjts och gipset inte håller kvar spiken! FAN
 
Att förra ägaren tyckte silicon var guds gåva till mänskligheten. Till och med fasaden är fixad med det. Det är fan över allt och i mängder!
 
Att jag får göra rent packningen till flotören (i toaletten) typ varannan vecka... Detta pga att det kommer in minimala gruskorn som fastnar i packningen... Vilket i sin tur leder till att toan läcker och vår slutna tank fylls fortare än önskvärt!

Ska nog installera nåt extra filter för att få bukt på problemet...
 
Att vi inte har någon ackumulatortank till kombipannan och inget utrymme att installera en. Dumskallarna byggde före oljekrisen.......
 
Ojojoj, finns hur mycket som helst. Men för att ta ett par av mina mer patetiska tillkortakommanden:

- Tavlorna som jag ärvde efter pappa och som fortfarande står på golvet lutade mot väggen för att vi inte har orkat bestämma oss för var de ska sitta.

- Den lösa mikron som vi använder pga att jag inte orkat ringa på service för den pajade inbyggda. (Den lösa ska ned till äldsta dotterns källarboning sedan.)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.