Stefan N skrev:
Det är inte samma sak som en Flex, bara så man inte tror det. Polaren har den och dammuppsamlingen är sämre samt den är mer tungjobbad, framförallt i tak. Motorn sitter i fram och balansen är helt fel. Ska man köra ett jobb om året kanske den duger....
Ok, får handslipa på måndag tror jag
 
nino skrev:
Ok, får handslipa på måndag tror jag
Alltså, om man jämför Meec med Flex, så är säkert Flex bättre.
Men det betyder ju inte att handslipning är bättre än Meec ;)

Det är ju ett litet krux med många här, att de tror att om någonting inte är minst lika bra som det bästa, så är det antingen det bästa eller inget alls som gäller. Men så är det ju inte ;)
 
  • Gilla
roli och 3 till
  • Laddar…
Jag har använt Biltemas slip som är identisk med Julas till hela lägenheten (130m2 boa) och den har fungerat hur bra som helst. Dammupptagningen beror till stor del på dammsugaren och där tycker jag den har varit superb ihop med min Kärcher mv6p premium. Visst är den tyngre än en flex att slipa tak med, men knappast ett problem. Då får ni nog träna mera. Det dammar 50 gånger mer att slipa för hand.
 
Jag har också en julaslip hemma. Det var ett enormt lyft mot att slipskafta. Snabbt, smidigt och dammfritt blev det.

Jag har inte jämfört med en flex, men då flexen kostar ungefär 8ggr så mycket så vore det ju konstigt om den inte är bättre.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
trattalask
Hornbach i Malmö har en Hitachi WF14DSL skruvautomat för 2300kr på fyndhyllan. Demoex med låda eller utgående modell, minns inte riktigt.
 
Hmm, just fått rabattkupong 20% på en vara hos K-Rauta. Antar att fler fått det! Har de några prisvärda verktyg månntro?
 
Alla Sisumedlemmar har nog fått det gissar jag, jag fick i alla fall det.
 
Har inte fått någon än iaf...antar att det är de vanliga friskrivningarna, dvs kan ej kombineras med andra erbjudanden etc?
 
Ja, typ så.
 
richardtenggren
Gäller det virke med? Eller blir det bara på en meter? Jag ska köpa 15 m2 innertak i helgen så hade varit fint.
 
IMG_1940.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
scim och 1 till
  • Laddar…
Undrar om man kan prismatcha mot Bauhaus och därefter få 20% eller gills inte det! Men då faller det väl på friskrivningsklausul "höga ordinarie priser"
 
Redigerat:
Fick ni checken på mail? Ska köpa en dyr vara på k rauta till helgen och det vore inte så dumt med 20%... Jag är med i klubben men har inte fått nåt..
 
Via mail kom den..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.