Svar: X, 1.55 kg

Ligger lagom i handen när det blir dags att inreda gästhuset - kanske hinner hyra ut till sommaren...
 
Rätt svar, 1,55 kg.
20 års samlade byggprojekt på hus och sommarstuga har slitit ut några skruvdragare. Nu i sommar är det dags för en 15 kvadrats utbyggnad av sommarstugan för att få en ny entre med hall, WC och bad. Samtidigt märker jag att det är dags igen för en skuvdragare, och den här gången satsar jag på en kraftigare eftersom jag nu börjar lära mig att jag aldrig kommer att avstå från att dra karmskruvarna med dom. Det behövs kraft om man skall slippa den brända doften av trasig maskin, och då blir detta set perfekt!
 
Svar: X
Jag är sååå less på sladden som aldrig är tillräckligt lång.
 
A
Svar: X

Min Morfar har hjälper mig otroligt mycket med olika byggprojekt! Han vill alltid vara med, Men hans batteri skruvdragare som har vart med så länge jag kan minnas har passerat sitt bäst före datum för längesedan! Om jag skulle vinna denna fina skruvdragare och alla fina tillbehör så skulle jag kunna ge något välbehövligt till honom. Innan den gamla maskinen gör honom tokig ;) .
 
Svaret är: X

Har en gammal B&D som sjunger på sista versen, hade varit hur bra tajming som helst att få tag i en Bosch nu till sommarens alla små möbelsnickerier, har aldrig gillat att köpa färdigsnickrat :-D.
 
Svar X 1,55kg

Jag skulle gärna vilja ha den här skruvdragaren eftersom det ingår så många fina borrstål.
Att jag ska sätta upp hyllor som ska byggas av reglar i källaren tycker jag pga röran är ett banalt problem att det inte blivit gjort.
Så visst borde jag vinna skruvdragaren så jag får inspiration att utföra det hela + testa lite borr.

Men man inser hur litet problem det är att inte ha hyllor när man läser användaren shadowfire och hans gladasnickaren.nu hur kämpigt han har det med sitt hus men ändå finner krafter att orka lite till.

Nu när han ändå är inne på det sista i husrenoveringen med nya väggar och golv som ska upp i badrummet så anser jag att han är en värdig vinnare av skruvdragaren oavsett om han tävlat eller ej , då kan en vän kan ge honom ett par extra händer så att han blir klar snabbare.
Och kan snickra på sådant han tycker är roligt och inte pga han måste.

Att skruvdragaren kommer testas ordentligt kan vi nog vara säkra på.
 
Redigerat:
Svar:1,55 kilo
En bra skruvdragare skulle underlätta rejält,när vi nu ger oss på att renovera källaren.Det ska borras för reglar och gipsskivor ska sättas upp överallt på väggarna för det är bara rena betongväggar idag.Nya takskivor ska upp och golv ska läggas.Elkontakter ska bytas ut och nya lampor ska upp....m.m källaren är ca 125 kvadrat och byggd 1962 så det kommer att behövas borras mycket,så en Bosch skruvdragare med en maxad verktygslåda får mer än gärna flytta in hos oss(y)
 
Svar X
Ett ständigt letande efter rätta tillbehören till maskiner tar mycket tid.
I vårt bgge av bostadshuset skulle detta underlätta mycket och spara på många steg......;)
 
Rätt svar: X
Skulle använda den till altan/ utespa projektet som drar igång så fort snön försvinner.
Skönt att byta ut talldunge med barr och kottar mot lärktrall, bubbelkopp och ölkyl.
 
Svar: X

Den enda skruvdragaren vi har är en billig från biltema. I vår ska vi renovera köket och bland annat skruva ihop massa skåp. Med 2 skruvdragare skulle båda jag och min fru kunna jobba samtidigt.
 
Svar: X
Sommarplanerna är att isolera under huset, och då skulle en smidig skruvdragare vara perfekt
 
Svar: X

241 tillbehör, är det sant?
Ja det är enkel matematik,
Vägrar spik och har 2 händer,
I tanken 4 projekt, dock en i sänder,
Det som saknas är 1 skruvdragare och tillbehör,
Kanske vinner jag,
Och barnen får se hur pappa gör,
Glada lär dom bli och kanske börjar sjunga i kör!
 
Svaret är X.

Jag och min sambo, två storstadare ut i fingerspetsarna flyttar nästa månad in i vårt nya 60-tals hus på landet. Vi har gett oss katten på att renovera det mesta själva men vår verktygslåda med 1 hammare och 2 skruvmejslar behöver lite påfyllning. Lagom vikt för vår äldste son att hantera också!
 
Svar: x
Hade varit perfekt när vi ska bygga ut hallen i sommar. Och med alla tillbehör i lådan behöver man inte leta efter dem någon annanstans!
 
Svar: X, 1.55 kg

Projektet: En helrenovering av lägenhet med byten av alla plastlister/foder till TRÄ.byta dörrar..byte fronter kök/luckor....Byta ut plastbeslag...måla tapetsera....Skruvat o klart
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.