Svar X ,1,55kg

Vore perfekt till uterummet som nyligen är beställt och alllllllll tralllllllll som skall skruuuuuuuvvvvas
 
Svar X 1,55kg

Köpte hus för 1,5 år sedan och fått införskaffa mig all världens verktyg som jag inte ens visste fans.
Nu håller jag systerdotterns kille på att renovera deras hus - han behöver en riktig skruvdragare :)
 
Jag vet inte om det här kommer att gynna mig som motivering men det jag äger i verktygsväg är en liten bits sats med tillhörande mejsel ifrån Clas Ohlsons.
Jag överdriver inte när jag säger att den har över 10 år på nacken och jag vet inte hur många otaliga ikea möbler, hyllor, garderober, soffor etc jag monterat/monterat ner med den genom åren.

Jag är i vilket trött på den, RIKTIGT trött och nu när jag och sambon ska renovera lägenheten finns det inte jättestor marginal för nya verktyg.

Snälla låt mig inte montera fler möbler med min Clas Ohlson mejsel igen!
 
  • Gilla
rockin_john
  • Laddar…
Rätt svar: x 1,55kg

Vi är precis i startgroparna av nybygget av vårt första hus, schaktningen av tomten började igår (22/2) och vi har inga elverktyg att jobba med.

Vi ska bygga vårt garage själva vilket vi aldrig tidigare har gjort och dessutom så ska vi skruva en väldans mängd med trall till sommaren och ett elverktyg skulle spara mycket tid och många svordomar åt oss.
 
Svar: X

Motivering:
Den här väskan skulle vara perfekt för mig. Vi har både ett fritidshus och kommer i höst flytta till ett nytt radhus. Det gör att man ofta behöver ta med sig skruvdragaren mellan fritidshuset och stan, inte sällan har jag då glömt rätt bits eller borr så att det som skulle göras får vänta. Med den här väskan skulle jag aldrig glömma ett borr på fel ställe!
Projeket som närmast behöver skruvas ihop är ett nytt virkesförråd så jag kan få allt virke samlat under tak istället för utspritt under altan, förråd osv.
 
X
Bosch är bäst (eller i alla fall väldigt bra)!
 
Vi (också) skall ju bygga en ny stor terrass m.m. i vår.

Men det viktigaste är ju ändå: Man kan inte ha för många skruvdragare. Det behövs ju en till varje typ av skruvbit så man slipper byta bits hela tiden!

Svaret förresten är X (1,55 kg)
 
Svar X ,1,55kg

Köpte massor av nya saker från Julas eget märke när jag flyttade in i vårt nya hus för ca ett halvår sen... Vid detta laget har borrarna brutits bitsen fläkts sönder och det tar inte många minuter innan man måste ladda om skruvdragaren igen. Skulle verkligen behöva något lite mer rejält nu till våren när det ska upp plank och byggas cykelskjul.
 
X - 1,55 kilo

Jag är så jävla trött. Ursäkta mig. SÅ JÄVLA TRÖTT på att behöva byta batteri på min gamla Ni-MH DeWalt efter 10 skruvar. För att sedan göra samma sak igen och igen och igen. Jag blir så jävla trött!

Sa jag förresten att jag är jävligt trött?
 
Svar: X
Tänker renovera köket och skulle vilja överraska min hustru med en lätt och smidig skruvdragare så att hon kan vara med och montera.
 
Rätt svar X

Än så länge har jag klarat mig ifrån reparationer genom att säga att jag inte har några bra verktyg – om frugan har tur så kan jag kanske inte komma undan med detta argument längre ;-)
 
hahalj
Svar: X (1,55 kg)

Motivering:
Har slitit ut mina äldre skruvdragare och behöver en ny inför vårens bygge av trädäck till förrådet, en carport efter det samt en mängd mindre renoveringsprojekt inomhus! Behöver också skaffa ny cirkelsåg och sticksåg, vad passar då bättre än att bygga ut verktygssortimentet baserat på Power4All batterisystem? En skruvdragare vore en bra start på detta.
:cool:
 
Svar: X - 1,55 kg

Motivering: Det är min allra bästa vän som verkligen behöver en skruvdragare. De flyttade in i ett nybyggt hus för snart ett år sedan och äger en mejsel med några bits. Med denna har de fram till nu monterat alla garderober, möbler etc som hör till när man flyttar till större.
Framför dem står nu bygge av bl.a. uteplats/altan och på sikt även ett garage. Inte ska han väl behöva köra detta med skruvmejsel? :)
 
Svar: 1. 1,25 kilo

För att jag är den enda som svarar fel? :p
 
  • Gilla
Lär mig gärna
  • Laddar…
Svar på frågan: X - 1,55 kilo

Efter år av Einhell, Do-It och Meec vore det kul att äga något som faktiskt fungerar bra och som det ska ... Snälla befria mig från eländet med en ny, fräsch kvalitetsdragare ;)
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.