Svar:X

Den skulle va super så jag kan byta ut min gamla med 5 skruvar batteritid inför kommande altanbygge å gavelomklädnad.
 
Svar: X 1,55kg
Vi bygger hus och det är snart klart och när det är överlämnat till oss tar mitt jobb vid med bl.a. Altan inkl poolbygge samt carportbygge. Det vore perfekt med denna skruvdragare så gumman och/eller någon av ungarna kan hjälpa till med allt skruvande.
 
svar X
Jag renoverar en liten röd stuga jag köpt, den hade många fuktskadade partier och var skev som tusan. Men jag har kommit en bra bit på vägen. Tidigare i veckan provade jag ofrivilligt om min skruvdragare skulle hålla ett fall 2 meters fall från en trappstege, det gjorde den ej. Detta resulterade i att jag använt en tung elnätdriven borrmaskin för att skruva in småskruvar.. Mycket frustration om en sladd som fastnar överallt och en mycket öm axel senare inser jag att det är för smärtsamt att jobba vidare och får istället ta en paus tills jag återhämtat mig. Så detta var en kanontävling som dykt upp för min del :)
 
Svar: X

Motivering: Frun vill att vi ska skaffa hönor, och då behövs ett hönshus som jag och min son ska bygga. Har en uråldrig borr-maskin med sladd. Så en batteridriven vore toppen.
 
Svar :X =1,55kg
Den skulle vara toppen att ha när vi startar bygget av vårt utekök , som garanterat blir riktigt proffsigt utfört med hjälp av denna proffsmaskinen.
 
Med alla tillbehör så ser jag fram emot att använda denna till nya krävande uppgifter, både min gamla skruvdragare och tillbehör börjar ta slut.
 
Svar: X. 1,55 kilo
Motivering: Jag hade en fin skruvdragare fram tills några år sedan då den blev stulen. (Jag hade hjälpt en kollega att skruva ihop Pax-garderober, men sedan glömt skruvdragaren hemma hos kollegan som sedan tog med skruvdragaren till kontoret där vi jobbade – och på kontoret var det någon som tog min skruvdragare – Jag blir fortfarande arg bara jag tänker på det!)
Hur som helst, nu i vår skall jag hjälpa mamma att montera och sätta upp ett Ikea-kök, så snart måste jag skaffa en ny skruvdragare.
 
Svar: X

Får alltid skit här hemma att jag är så ohändig. Brukar svara att det inte beror på hjärnan utan materialet (verktygen). Börjar övertyga mig själv att detta är sanningen. Så ge mig ett bra verktyg så ska jag bevisa för sambon att jag kam skruva ihop en lekstuga till dottern på ett litet knyck. :)
 
H
X
Min gick sönder och nu måste vi köpa en ny, var inte inräknat i budgeten precis, att vinna en sån fin och funktionell maskin, vore ju helt fantastiskt! Hoppas på turen!
 
Svar: X

Jag äger ingen skruvdragare och har aldrig gjort det heller. Jag har aldrig ens använt en skruvdragare. Man blir inte jätte stolt över en själv när man ringer sin far så fort man behöver hjälp med byggsaker. Via byggahus har jag kommit att se att det kanske inte är så svårt och jag har fått inspiration till att lära mig. Nu behöver jag bara verktygen sedan kan jag imponera på min far och vem vet, framöver kanske jag hjälper honom och inte tvärtom! Power woman.
 
Svar: X

Motivering:
En sladdlös borrmaskin och skruvdragare är ju en underbar hjälp. Speciellt när man sitter uppe på ladutaket och förstärker halvdana taksparrar, lägger ny takplåt etc. Men när den gamla skruvdragarens batteri är så slutkört att jag måste klättra ned och ladda om gång, på gång, på gång så blir det helt plötsligt inte så effektivt. Tänk vad snabbt och smidigt det skulle gå med en ny Boschmaskin!
 
Svar X

Stödmurar till vårens projekt uterum står och väntar i slasket. Både skruvdragare och tillbehör skulle vara ett välkommet tillskott i bygget.
 
Rätt svar : X 1,25 kg

Motivering: Vi har inte bara ett utan två ruckel. Ja, du läste rätt, TVÅ byggnader som behöver vård och omsorg. Akut intensivvård. Våren närmar sig och nu krävs omfattande renoveringar. Need I say more?
 
X

Har precis köpt ett sekelskifteshus. Do I need to say more...
 
Svar: X

Bor i ett 70-talshus i blandat skick, och det finns alltid större eller mindre projekt att ta tag i.
Vill man, som jag, att alla projekt ska bli av yppersta kvalitet är vettiga verktyg den enda "genvägen" man kan tillåta sig.
Denna maskin skulle passa ypperligt i kommande projekt som att flytta väggar för att få en planlösning som känns mer modern än nuvarande vägg- och korridorinferno á la 70-tal.

/C
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.