kontorsråttan
Svaret på frågan är: X - 1,55 kilo

Ska bygga hönshus, ska ha tupp :wow:
 
D
Svar: X.
Ska snart börja riva och bygga upp helt nytt IKEA kök kommer bli mycket skruvande och liknande så hade varit perfekt att ha denna.
 
Slitit ut min skruvdragare när jag inrett vår övervåning. Dax för en ny så denna tävling kom ju lägligt. Håller tummarna... 😀
 
X. 1,55 kilo

Jag har tänkt på många roliga projekt, men det har inte ens blivit en fågelholk (som min hustru nu börjat på för att de alls ska bli gjorda...), så vinner jag här får jag skämmas om jag inte börjar på något detta året :)
 
Utbildad trafiklärare, bor i ett hus som byggdes och inte har renoverats sen 1936.

Kan inte låna pengar till renovering.
Då är man så smart att man bygger ett helt nytt badrum på övervåningen, 7 år tog det badrummet att bygga.

Nu är det färdigt och nu måste jag börja med badrummet nere och det tror jag inte min nuvarande "glapp och läcker" skruvdragare fixar.

Skulle vara både motiverande och välbehövligt med ordentliga grejer inför detta bygge!

Mvh. Ronny Björling

PS. Den väger 1.55kilo
 
  • Gilla
sebbe-b
  • Laddar…
Svar: 1,55 kg

Min gamla risiga 200 kronors maskin har gett upp efter sommarens altanbygge. Frun tjatar på saker som ska sättas upp men det går ju inte.
Denna hade gjort att staketet byggs i vår och att husfriden hålls lugn!
 
Svar:X
Jag och min man är inga erfarna byggare men ska nu i mars ge oss på att bygga ett trädäck framför radhuset. Jag har gjort ritningar själv och allt material är beställt men vi har nästan inga egna verktyg... En kompakt skruvdragare som denna Bosch hade varit helt perfekt och underlättat trallskruvandet mycket! Hälsningar/ Kajsa
 
Svar: alternativ X
Motivering: En sådan skruvad familj som vår behöver en skruvdragare med lika bra drag i som i oss själva!
 
Svar: X

Jag har inget stort altanbygge som andra här har på g. Däremot har jag i min lägenhet inga lister och vi alla vet ju att det behövs en bra och stark skruvdragare till det för att få dem att sitta tajt mot väggen. Det är en 2:a så det blir rätt många lister att sätta upp och rätt så många borrhål. Behöver också borra hål för elementens rör i de nya golven jag skall lägga in.
 
Svar X 1,55 kg
Mitt i staketbygge i höstas gick vår gamla skruvdragare sönder och vintern kom plötsligt. Nu står vi med nästan klart staket, men ingen skruvdragare och våren närmar sig med stormsteg🔧🔩🛠 Vi har många projekt på G som en skruvdragare skulle komma till mycket användning. Projekt som att sätta färdigt staket, byta altangolvet och sätta upp ett nytt kök skulle gå som en dans med en Bosch skruvdragare från Bygghemma🏡
 
Min nuvarande maskin börjar tappa batterikapacitet och jag får köra med sladdmaskinen vid större jobb. En ny med dubbla batterier hade varit mer än välkommet!
 
Svar x
Har många projekt i sommar men ingen skruvdragare än
 
Rätta svaret är X !
Jag och min kille ska bygga hus. Tänk att få komma skrytandes fram med denna uppsättning verktyg när han kommer med sina gammal när vi ska montera väggar och dylikt . Haha ! Vill gärna se minen 😏
 
Svar: X - 1,55kg

Med en sommarstuga på sjön behöver renoveringen gå lätt. Båten som nu är isärplockad behöver skruvas ihop helt rätt. Vad passar då bättre än en maskin från Bosch, som skruvar och borrar med känsla förstås.
 
svar: X

Vi ska riva bort kallgarderober och isolera. In med nya garderober, fönster mm. Toolboxen skulle underlätta arbetet betydligt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.