Vinn skruvdragare och hela 241 tillbehör!

bosch.jpg

Våren närmar sig och det börjar nog snurra byggprojekt i många huvuden redan nu. Se till att du är redo när det är dags att sätta igång. Denna veckan tävlar vi, tillsammans med Bygghemma, ut en skruvdragare från Bosch ihop med en maxad verktygslåda innehållandes hela 241 tillbehör. Ja du läste rätt, 241 stycken!

PSR 18 LI2 Compact är för övrigt en riktigt kompetent skruvdragare med bland annat 3-läges laddindikering, 2-växlad högkapacitetsplanetväxel och snabbchuck med Bosch Auto-Lock som ger snabba och smidiga verktygsbyten. Skruvdragaren har också momentinställning med 25 momentlägen samt borrläge för optimal effekt i alla användningsområden.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera vilket av dina byggprojekt som skulle må bra av att du vinner en TOOLBOX PSR 1800 (18V) LI-2 Compact - glöm inte förklara varför.

Fråga: Vad väger den ihop med batteriet?


1. 1,25 kilo
X. 1,55 kilo
2. 1,65 kilo

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 februari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Jan-O och 6 till
  • Laddar…
svar: X
motivering: till sommaren drar vårt nybygge igång, vi kommer från hyreslägenhet utan någon verktygspark och en smidig compact skulle verkligen underlätta när man ska vara överallt i huset. Till råga på det så lär vi behöva skruva ihop en väldans massa IKEA stommar och då är en compact guld värd!
 
svar: x

Håller på att isolera garaget, ska upp nya inneväggar och el. Så mycket skruvande, borrande mm.
Ska även bygga en trappa ute, bygga ett tak till källardörren. Glasa in balkongen. Så har väldigt stort behov av detta sett. Har idag en gammal skruvdragare och knappt några borr. Underlätta gärna mitt byggande.
 
D09
Svar x

Går i tankarna att forcera in starten på altanbygget runt huset till våren och har kört slut på mina skruvdragare 😁

Ett perfekt projekt för mig och lillgrabben 👍
 
Svaret på frågan är: X - 1,55 kilo.

Motivering: I sommar renoverar vi köket och då skulle det sitta fint att komplettera maskinflottan. Har jag dessutom två maskiner borde arbetet gå dubbelt så snabbt, när min sambo också har en maskin? Jag skulle gärna se det hända =)
 
Svaret på frågan är: X - 1,55 kilo.

Motivering: Efter 15 år har min gamla skruvdragare blivit tröttare än jag själv är. Nytt uterum och ett stort jobb med golvbyte står på tur och då behövs nya muskler,både till mig och maskinparken !
 
Svaret på frågan är: X - 1,55 kilo.

Sambon har alltid sagt att jag har en skruv lös, hoppas detta paket kan lösa mitt problem
vore bra till kommande grillpalats som såklart skall byggas på baksidan av huset nu till våren
 
Svaret på frågan är: X

Skulle passa perfekt då ett husköp kommer ske inom kort
Och vem behöver inte en skruvdragare då
 
Svaret är: X

Ah, vore fint! Bosch förståsch! Har en antik modell som jag kört sönder. Håller på med ett gästhus och vill slippa valkar i händerna av mina gamla mejslar. Finurlig låda dessutom!
 
Svar: x
Blev förstahus ägare i november förra året.

Huset är ett långsiktigt renoveringsprojekt med många olika steg.

Badrumsrenovering

Rivning och uppreglande av nya väggar

Sedan byggs det träterass både på framsidan och baksidan av huset

Inser ju givetvis att jag behöver en bra och stabil skruvdragare för dessa projekt som startar.
 
Åsa Lund
Svar X
Torpet från 1850 skulle må gott av att kompletteras med en proffsig maskin från 2000-talet.
Passar prima inför sommarens projekt :cool:
 
Svar: X
Denna skulle passa utmärkt då jag och familjen ska bygga nytt i sommar (Villa Eksjö). Inreda en övervåning och bygga altan kommer stå först på agendan och då passar det bra med en ny skruvdragare. Behöver oavsett en ny sådan. Spännande tider framöver :)
 
Svar x. Jag och min sambo ska precis bestämma oss för vilken husleverantör som ska leverera vårat stomrest hus då vi ska göra resten själva invändigt. Har suttit och kollat på verktyg länge nu på nätet och en skruvdragare är ju det första man behöver, denna hade passat perfekt! Kanske t.om kunde bli en projekttråd här på byggahus.
 
Svar: X

Till våren är det dags att ta sig vatten över huvudet. Ska bygga ett garage i lösvirke och tänkte jag skulle dels ta mycket hjälp här på forumet, men även visa bilder så andra kan hitta inspiration osv. Jag hade behövs en liten smidigt skruvdragare likt den på utlottningen och med tanke på vår tillökning i familjen (9 veckor) så hade de pengarna varit roligare att lägga på dottern :)

Lycka till alla :)
 
Svaret på frågan är: X - 1,55 kilo
Passar bra till blivande altanbygge i vår
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.