S
Trebenta Myran är gjord för ojämna golv och passar sig inte i ditt precisionsbygge.
;)
 
Redigerat:
Tur att mina golv är hantverkargjorda då ;)
 
Trebenta myran skulle nog funka rätt bra vid vårt lite trängre utrymme för matbordet.

myran.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
S
Provsitt. En del människor välter lätt på den stolen.
 
Det gäller att inte ha snelast :p
 
falkn skrev:
Det gäller att inte ha snelast :p
Eller småbarn. :)
 
Ja det finns ju en anledning till att den så småningom fick ett fjärde ben. :)
 
Ah, fan, jag visste att det var dumt att skaffa barn, tror jag får ha denna lägenhet för mig själv, kidsen och sambon får bo kvar i gamla
 
  • Gilla
fia_mstd och 1 till
  • Laddar…
Går segt framåt, farsan vägrar släppa in mig på att hjälpa till med snickerierna :)

IMAG1027.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Allt passas in med skjutmått :)
IMAG1028.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Grovhandske på finsnickarn? ;)
 
Rasphandsken :)
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
Jag har den trebenta Myran som köksstolar. Supersnygg och helt ok bekväm, men gäster (inte bara barnen, även om det händer dem oftare) hamnar på golvet titt som tätt när de lyckas välta stolen de sitter på.

Jag planerar därför att byta till Eames Eiffel med träben och stoppad sits, men tänkte då lämna in träbenen och få dem målade svarta - såg detta på Illum i Köpenhamn (tydligen specialtillverkade för dem), men de hade inte kombinationen svarta ben och stoppad sits (och stoppad sits är sååå mycket skönare vid långa middagar, även om det är lite mer spillovänligt).
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Jacobsens Grand Prix stol är också grymt snygg och kan kanske vara ett alternativ till Myran (finns också med träben om man föredrar det).

image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kallun och 1 till
  • Laddar…
Har du ingen bild på hur badrummet blev ?
 
SC Aero skrev:
Har du ingen bild på hur badrummet blev ?
Badrummet har inte kommit längre än de bilder som finns sedan tidigare :) när snickerier är klara ska vi ta in målerifirman sedan är det kök och badrum som är kvar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.