Inuti ligger säkert en liten lapp med texten "Där fick du för din nyfikenhet"
 
  • Gilla
thomas33
  • Laddar…
13th Marine skrev:
Det ser ut att ha varit en lägenhet eller liknande nere till höger, kanske har varit en nyckel för att gå på ena eller andra hållet?
Det är nog en mycket kvalificerat gissning. misstänker också att det varit lägenhet/lärarinnebostad en gång i tiden, och då kan det ha varit nycklar för access åt ena eller andra hållet.
 
24111566.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Två dygn har gått... Har pandoras ask öppnats, TS blivit elektrifierad eller är det bara en slö bågfil?
 
fubar skrev:
Två dygn har gått... Har pandoras ask öppnats, TS blivit elektrifierad eller är det bara en slö bågfil?
Här har det inte hänt så mycket, laggt skyddspapp i köket, målat lite lådor och fixat belysning i en skylt till grottan (bifogar bild, nu behövs bara lyfthjälp för att skruva upp den).

Dosan kommer öppnas tisdag kväll då jag får låna en större bultsax.
IMG_20160212_201401.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
mkling skrev:
Det är nog en mycket kvalificerat gissning. misstänker också att det varit lägenhet/lärarinnebostad en gång i tiden, och då kan det ha varit nycklar för access åt ena eller andra hållet.
Hänglåset ser ut att vara av nyare sort!
 
Riktigt nyfiken på detta 😀
 
Men ta till hammaren eller nått? Det där låset måste man ju kunna ta med en lätt knicks med kobenet till och med... :p
 
Jag ser fram mot en livestream på tisdag. Kl 20? :)
 
  • Gilla
Matstj och 4 till
  • Laddar…
mkling skrev:
Dosan kommer öppnas tisdag kväll då jag får låna en större bultsax.
Nå??
 
Tystnaden tyder på att det var en behållare för antimateria..
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Han skrev aldrig vilken tisdag.
 
Det var ett svart hål som ledde till annat unisersiom. TS skriver på samma forum: hur kommer jag tillbaks där jag var !
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.