Ska nog börja bryta lite gips i mitt andra badrum. Dags att renovera det. Har en offert klar och pengarna på kontot och en tumme som växt fast i.... ja ni vet.
Ska se om jag kanske tar något kort. Badrummet är byggt -76
 
evojenza skrev:
Ska nog börja bryta lite gips i mitt andra badrum. Dags att renovera det. Har en offert klar och pengarna på kontot och en tumme som växt fast i.... ja ni vet.
Ska se om jag kanske tar något kort. Badrummet är byggt -76
Kör hårt :) ser fram emot bilder :D
 
Här kommer lite bilder på badrummet. Blev lite nyfiken på hur det såg ut på andra sidan därav hålet
 
  • 20160202_183613.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20160202_183622.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har inte blivit så mycket gjort med huset idag ,frugan ligger sjuk i en kraftig influensa och jag fick åka och avliva hunden hastigt nu på eftermiddagen , var sedan en sväng med renoverings skräp på tippen håller nu på att städa i garaget för att skingra tankarna lite.:(
 
Fy så tråkigt. Skänker en mental klapp på axeln
 
  • Gilla
Micro
  • Laddar…
evojenza skrev:
Här kommer lite bilder på badrummet. Blev lite nyfiken på hur det såg ut på andra sidan därav hålet
Det ser ut som det är på tiden ;)
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Idag har jag slipat och spacklat :x :|
Big up till de som är målare, jag hade tagit livet av mig....

Sen har jag även pratat med chefen på en annan firma, hoppas på nytt jobb ;)
 
  • Gilla
maah och 2 till
  • Laddar…
Har haft in den sista gubben som ska räkna på dränering. Nu är det bara att vänta in alla offerter, och sen ska det väljas. Typiskt om de två av fem som gav bäst intryck också blir de dyraste.
 
20160202_204547.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Forsätter spikar panel. Blir nog klar till helgen.
 
Beklagar Micro :(
 
  • Gilla
Micro
  • Laddar…
Ramnemark skrev:
Det ser ut som det är på tiden ;)
Har hört att ventilation i badrum är viktigt :)
Sanningen är att under badrummet ligger hallen och när jag bytte taklampan där så var det vattenfäckar i armaturen.
Så jag öppnade ett litet hål i väggen och såg att det har läckt ur golvbrunnen i duschen. Vi skulle ju ändå riva det så. Ska ringa klantverkaren så han kan plugga rören. Vi byter allt hela vägen. Är säkrast så.
 
Gjort med huset?
1) Tänt och släkt hos hönsen och gett dem mat.
Vågar inte släppa ut dem, för då blåser de nog bort. j***a storm :mad:

2) köpt 16 kg kattmat för nästan en tusenlapp.
Och torkat bort lite musblod från golvet.
De bara äter och sover, katterna alltså. Människorna med förresten.
Fast lite värmer de ju också. Kattorna alltså :)
 
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
Hammarfall skrev:
Har haft in den sista gubben som ska räkna på dränering. Nu är det bara att vänta in alla offerter, och sen ska det väljas. Typiskt om de två av fem som gav bäst intryck också blir de dyraste.
Eller inte hör av sig igen ;)
 
D09
Micro skrev:
Har inte blivit så mycket gjort med huset idag ,frugan ligger sjuk i en kraftig influensa och jag fick åka och avliva hunden hastigt nu på eftermiddagen , var sedan en sväng med renoverings skräp på tippen håller nu på att städa i garaget för att skingra tankarna lite.:(
Beklagar sorgen 🌺
 
  • Gilla
Micro
  • Laddar…
Idag har jag slipat och spacklat :/.
Fixat dit skvallerrör ifrån golvvärmeskåpet :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.