AndersMalmgren skrev:
Jag lunchar ofta på Strandvägen 1, ett stenkast bort :D
Anders, du måste vara mycket duktig på att kasta sten! :D
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Martin_B skrev:
Fin kvarn!

[länk]
Riktigt mysigt :)
 
Martin_B skrev:
Fin kvarn!

[länk]
Jag gillar att det har "walk in closett" (sic), så skönt när stolen inte står ute i hallen.
 
  • Gilla
Thullen och 3 till
  • Laddar…
Martin_B
Bara o montera tillbaka vingarna på kvarnen och låta den driva en generator, så har man gratis värme och hushållsel :)
...sen får man väl ladda upp med en del huvudvärkstabletter också, fast det är ju en annan femma.
 
Martin_B skrev:
Bara o montera tillbaka vingarna på kvarnen och låta den driva en generator, så har man gratis värme och hushållsel :)
...sen får man väl ladda upp med en del huvudvärkstabletter också, fast det är ju en annan femma.
Jobbigt med axeln genom badrummet. Undrar vad det står i BBV om det?
 
Svårt med vissa sexställningar i den sängen :p
 
fredrik1234 skrev:
13 kvm för 2 millar!

[länk]

Jag tycker mäklaren gör dessa13 kvadrat betydligt större än vad det är, när det står RUM, HALL, KÖK o BADRUM under bilderna.
 
fredrik1234 skrev:
13 kvm för 2 millar!

[länk]

Den där sovplatsen väcker något klaustrofobiskt hos mig...
Föreningen verkar ha en hyresgäst som de inte blir av med: www.dn.se/sthlm/ny-strippklubb-dok-upp/
 
fredrik1234 skrev:
13 kvm för 2 millar!

[länk]

Den där sovplatsen väcker något klaustrofobiskt hos mig...
Går det ens att vända sig i sängen utan att slå axeln i taket.......?.....? Kanske får ligga utan madrass ?
 
Nu får vi se hur många som torskar på det priset...;)

fredrik1234 skrev:
13 kvm för 2 millar!

[länk]

Den där sovplatsen väcker något klaustrofobiskt hos mig...
 
harry73
Tycker inte att den hör hemma här. Kan vi inte flytta den till coola garderober till salu? :rolleyes:
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Närbilder på ett dörrhandtag som inte ens är inne i lägenheten är ju en klassiker. För att inte tala om formuleringen "den optimala ettan." :x
 
En exkollega gjorde om en etta på 45 kvm till en lgh med 3 sovrum + vardagsrum. Han räddades dock av att takhöjden var 3.8 så hans sovloft har lite mer space
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.