Samma tanke här..frågan är vad man ska med två st till..
 
Frustrator skrev:
Samma tanke här..frågan är vad man ska med två st till..
Reservdelar kanske? I mitt fall är det lite lockande med fingrarna på bordet, för att få ner ljudet lite...
 
http://www.blocket.se/vi/64614943.htm

Inca-såg för 700:- man ser inte så mycket på bilden men är nog inte en inca major utan snarare lillebrorsan. (Utifrån fästet på bänken)
 
Frustrator skrev:
[länk]

Inca-såg för 700:- man ser inte så mycket på bilden men är nog inte en inca major utan snarare lillebrorsan. (Utifrån fästet på bänken)
Ser ut att vara i sådär skick. Dessutom verkar bilden på sågen vara tagen för 8 år sen! :)
 
Jopp, men kan vara värd att kolla på om, vi vet inte men kanske behöver den bara lite puts och blir som ny :) (eller är ett vrak )
 
Ola C skrev:
Utan att kunna speciellt mycket om träsvarvar tror jag detta är ruskigt billigt [länk]

Det ser ut som denna modell till 40-dubbla priset [länk]
Och sågen han sålde såg inte dålig ut heller.. Tyvärr är annonsen redan borta.
 
Frustrator skrev:
Och sågen han sålde såg inte dålig ut heller.. Tyvärr är annonsen redan borta.
Kom ihåg att lägga upp en skärmdump på annonsen när ni skriver om den. Annars blir det snabbt väldigt ointressant.
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
andersmc skrev:
Kom ihåg att lägga upp en skärmdump på annonsen när ni skriver om den. Annars blir det snabbt väldigt ointressant.
Jotack, installerade 2 print screen program i surfplattan för att få till en bild i mitt inlägg och inget av programmen fungerade. Sen tröttna jag o la ut länken:|
 
B
Ola C skrev:
Jotack, installerade 2 print screen program i surfplattan för att få till en bild i mitt inlägg och inget av programmen fungerade. Sen tröttna jag o la ut länken:|
Program för printscreen, brukar väl finnas inbyggt?
iOS kör med samtidigt tryck på av/på och hemknapp medan Android brukar ha av/på och volym ner samtidigt.
 
  • Gilla
Springare och 1 till
  • Laddar…
Kan ffa inte göra någon print screen på min mobil. https://www.blocket.se/vi/65185981.htm

Bandsåg för 500kr i Landskrona. Ser ut som en mindre Lini/ejca. Är någon i närheten får de gärna köpa den till mig:)
 
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tack Fredrik för bild

Sambon släpper inte iväg mig för att köpa den :( hon verkar inte tycka det är prio att åka iväg 15mil när man har två sjuka småbarn hemma..
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.