Henri skrev:
Huset verkar nu vara bebott.
Det är i alla fall stylat....? Bebott, ja, kanske :)
 
Martin_B
Snigla skrev:
Kanske bara jag, men för mig är detta ett jättehäftigt hus!
[länk]
Jag har sett det huset förut och det är lika fantastiskt varje gång jag tittar.
Den som kan tänka sig att lägga ett par, 3 mille på att renovera, restaurera, modernisera och rusta upp, lär få ett helt fantastiskt boende.
Hade det bara legat lite mer "centralt", närmare Gbg eller någon annan större stad. Men fin natur är det runtomkring.
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
magda136 skrev:
Det där huset var väl ute på marknaden för ett tag sen, fast då var det helt tomt och öde.

Nu verkar mäklaren ha gjort en insats med "home styling grande" eller vad man ska säga....
Missade det den gången, såg det i Aftonbladet igår (annars lite fel kommun för att jag ska råka se det hehe). Hade de gjort nått mer med huset nu, än ev styling? Badrummet gjorde mig riktigt depp (såg supermodernt ut..)
 
b8q skrev:
Själva huset är jättefint, men läget är inte det bästa. Ska jag stå ut med en industri som granne så hade jag åtminstone velat att tomten gick ända ner till ån, så att man fick nyttja den också!
Ja det var lite synd att tomtgränsen gick där den gick så att säga.. Man var ju såååå nära ;) (man får ju givetvis gå dit och andas och lyssna om man är intresserad..men jag TROR att just de där industrierna är ganska "snälla".. speciellt i kombo med alla träd o h buskar!)
 
falkn skrev:
Fantastiskt hus. Hade gärna satt tänderna i den renoveringen om det hade legat i rätt del av landet, men då hade det ju såklart kostat 2-3 gånger så mycket. Snickerier och dörrar verkar vara i väldigt bra skick vilket annars är väldigt tidskrävande.
Det var mycket i bra skick, av det gamla... :) sen hade renoveringen på vissa håll blivit lite för modern och där kliade det i fingrarna över viljan att återställa lite "gamal charm" :D
 
  • Gilla
vespaman och 1 till
  • Laddar…
Snigla skrev:
Det var mycket i bra skick, av det gamla... :) sen hade renoveringen på vissa håll blivit lite för modern och där kliade det i fingrarna över viljan att återställa lite "gamal charm" :D
Ja, jag hade också rivit ut allt det "moderna" och återställt allt det gamla. Ett platsbyggt kök där med innanförliggande luckor och stor gasspis :)
 
  • Gilla
tompaah7503 och 1 till
  • Laddar…
lnu skrev:
Platsar ett Per-Albinradhus i tråden?

[länk]
Jag läste "Granne med mäklaren". Gjorde mig inte mer sugen :D
Jag är uppväxt i Ålsten, har aldrig ritkigt förstått mig på varför man vill betala de där pengarna för så små hus
 
MrPlow skrev:
Det här känns ju kanon om man vill ha en egen ö.

[länk]
Har själv varit i bergrummen i denna ö. Minns det som igår. :D
 
lnu skrev:
Platsar ett Per-Albinradhus i tråden?
[bild]

[länk]
Var det inte någon adventskalender som utspelade sig där
 
AndersMalmgren skrev:
Jag läste "Granne med mäklaren". Gjorde mig inte mer sugen :D
Jag är uppväxt i Ålsten, har aldrig ritkigt förstått mig på varför man vill betala de där pengarna för så små hus
Finns dom som betalar mer för en liten lägenhet i stan 😀
 
Polos skrev:
Finns dom som betalar mer för en liten lägenhet i stan ��
Kanske om den har 18 balkonger. 85 kvadrat kostar normalt inte så där mycket kvadraten, snarare en etta på 20 kvadrat

edit:Räknar man in biarean så blir det ju lite mer humant kvadratmeterpris
 
AndersMalmgren skrev:
Kanske om den har 18 balkonger. 85 kvadrat kostar normalt inte så där mycket kvadraten, snarare en etta på 20 kvadrat

edit:Räknar man in biarean så blir det ju lite mer humant kvadratmeterpris
i detta fall kan man väll konstatera att det är boarea och då är det billigare kvm än snittet i innerstan
 
lnu skrev:
Platsar ett Per-Albinradhus i tråden?
[bild]

[länk]
Det var ett "saftigt" pris. Priserna i 08-land verkar ju helt galna.
 
10 millar å sen månadsavgift på det.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.