Ingen som bor i Växjö och kan köpa en åt mig? ;)
 
Har någon en rabattkod på Bygghemma.se som gäller hela köpet? Där var en 5% kod men den gick ut på nyår
 
Funkar vinter10 än?
 
scim skrev:
Funkar vinter10 än?
Funkade igår iaf. :)
 
Den funkar fortfarande. Fick för mig att det var vinter15 :)
 
Ramnemark skrev:
Den funkar fortfarande. Fick för mig att det var vinter15 :)
prova "vinter50" ;)
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
42kg såg för 2000 spänn känns ju prisvärt iaf !
Gick inte att beställa i webbshopen tyvärr..
 
ullberg
då blev man med kakelsåg också, är ett tag tills jag behöver den men tänkte att det var lika bra att passa på... Tack för tipset!
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Jag har en sån som gjort bra jobb! Aning högvarvig fläkt men inget jag orkat fixa.
Hystresen på termostaten är halvkass, den har svårt att känna rumstemp bra, men det gissar jag är rätt gemensamt på alla i detta segmentet.
 
ullberg skrev:
då blev man med kakelsåg också, är ett tag tills jag behöver den men tänkte att det var lika bra att passa på... Tack för tipset!
Jag funderar på om denna maskin är att klassa som en kakelkap eller en stensåg. Den har en konstruktion som en stensåg men kallas kakelkap.

Skulle den gilla 25mm granithäll? 50mm betong (murtäckning)?
 
ullberg
Är det "justerbord" snarare än "radialarmssåg" som får dig att tänka stensåg eller är det något annat? Jag gissar att den tar både 25mm granit och 50 mm betong, frågan är hur avverkningshastigheten blir, det är ju "bara" 1 Kw

Min ligger kvar i kartongen och kommer göra det ett bra tag till, om du vill låna den för att testa får du säga till, du kan ju passa på att ta med dig trycksprutan som också ligger i sin kartong och väntar på dig ;)
 
ullberg
Jo, jag vet att du inte vill ha trycksprutan, det har du gjort väldigt klart. Den ligger dock fortfarande i sin kartong och väntar på dig, undrar om jag inte ska prova den med petroleumbaserad avfettning och se om det var undermålig kvalitet eller något annat som var problemet...

Har det förresten blivit någon ny tryckspruta eller följer det inköpet samma mönster som luftpåfyllaren? ;) - Som sagt, om det nu inte var du som tog den sista i Kungens kurva och du är intresserad av ett test inför ett ev. köp (säg inom 5-6 år eller vad nu en ordentlig MathiasS-utvärdering tar i kalendertid) så är det bara att säga till.

/U

@Ramnemark, jag hade gärna köpt en till dig, men jag tog sista i min butik (och visste inte heller hur jag skulle lösa transporten)
 
Rackarns, det finns två i Umeå, men jag har ju precis kapat färdigt allt kakel och klinker ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.