I vårt hem jag nu blivit utsedd till kökschef,
Mitt svar blir därför X, Miele, Smeg & Neff.
Nu vill jag helhetsintrycket i köket skall få en tiodubbling,
detta blir möjligt med nya luckor från PickyLiving. :)
 
Svar x
Har ett faktum kök som är så tråkigt , skulle vara så otroligt kul att få nya luckor i mörkgrått, ny bänkskiva i Carraramarmor och nya fräscha vitvaror och pickyliving har allt .
God jul och gott nytt bygg år .
 
Svar: X

Det har bott ett äldre par i huset som vi köpte i våras.
Köket har stått orört i över 10år men på utseendet känns det som minst 20år.
Genom denna möjlighet som Pickyliving bidrar med skulle det göra vårt kök som nytt.
 
X
Innan vi har byggt klart huset har luckorna på vårt kök blivit vattenskadade och fula. IKEA verkar helt klart bättre på stommar än på hållbara luckor.
 
Svar x

Hade varit drömmen att byta ut luckorna som kommer lyfta hela köket sen investera i nya bänkskivor det skulle vara en julklapp av klass.
 
Årets sista tävling är över. Nu får ni njuta av god julmat och ett festligt nyår innan det är dags för nya, roliga tävlingspriser.

Veckans vinnare är Karl P som ska få rusta upp sitt tio år gamla kök med nya luckor och lådfronter. Massor av grattis! Lägg gärna upp en bild sedan och berätta hur det blev :D!

Motivering: Våra luckor från IKEA är nu ca 10 år och börjar ge upp i faneren, vilket gör att närkontakt med fukt gör det ännu värre. Behöver definitivt en uppfräschning!
 
Grattis Karl P :)
 
D
Grattis Karl :)
 
Svar: X

Nyköpt hus, pengarna går, har gått till nödvändiga reparationer och nödvändigt underhåll. Men, ljusblå köksluckor med guldfärgade handtag är inte direkt vad jag drömt om. Särskilt inte som alla mina kökstextilier är gröna och nya har jag inte råd med just nu. Resten av köket är i bra skick, men nya luckor skulle göra mycket för trivseln!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.