Mikael_L
Om det är någon som är sugen på en pluttskruvdragare på ett kilo + en slående dragare också på 1 kg så kan kanske paket med Hitachi DS10DFL och slagskruvdragare WH10DFL från Swedol för 1740:- vara av intresse ...
http://www.swedol.se/vt-45085.html
 
Mikael_L skrev:
Om det är någon som är sugen på en pluttskruvdragare på ett kilo + en slående dragare också på 1 kg så kan kanske paket med Hitachi DS10DFL och slagskruvdragare WH10DFL från Swedol för 1740:- vara av intresse ...
[länk]
"Slagborrdragare 20Nm" - kan det stämma?
 
Bygghemma.se har 25% på alla sågar från Bosch fram till 31/12. Man kan bland annat köpa en GKT 55 GCE med skena för 3932:-
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
De har haft det ganska länge va? Tycker mig sett det priset nån vecka åtminstone...har dock inte fingret på köpknappen än...den är ju fortfarande några hundringar billigare från Tyskland...
 
Finns det nån prisvärd giraffslip nu för tiden? Inte flex eller festool så mycket kommer jag inte använda den
 
nino skrev:
Finns det nån prisvärd giraffslip nu för tiden? Inte flex eller festool så mycket kommer jag inte använda den
Jag har kört Biltemas för 1300 till hela lägenheten. Har fungerat mycket bra.
 
Jag tycker min från Jula verkar lovande, det lilla jag hunnit köra. Modellen med två huvuden, var sänkt till 1295 precis när jag hade en kullrig vägg att slippa :p
 
Var ju fn att man inte köpte en på jula när man fick 40% på en vara :(

Får åka på biltema och jula å kika om ingen annan har nåt förslag
 
Är julas och biltemas samma produkt? Ser ju väldigt lika ut.
 
thomasx skrev:
Är julas och biltemas samma produkt? Ser ju väldigt lika ut.
Ja, jag gjorde den bedömningen. Jag köpte först på Jula för 1700, men bytte sedan till den på Biltema för 400 mindre när jag såg den.
 
Känns som fel tråd, men City gross säljer Xbox One 500GB inkl. Fifa 16 för 1990:- Årets julklapp? :)
Måste köpas via City Gross Hem & fritid-appen.
 
Redigerat:
screamin-daemon skrev:
Känns som fel tråd, men City gross säljer Xbox One 500GB inkl. Fifa 16 för 1990:- Årets julklapp? :)
Måste köpas via City Gross Hem & fritid-appen.
Appen verkar ju inte funka alls, det står att den laddar kategorier i evighet.
 
thomasx skrev:
Appen verkar ju inte funka alls, det står att den laddar kategorier i evighet.
Överbelastning, det är tydligen många som vill köpa, testa igen lite senare. Jag har iaf. fått en orderbekräftelse, får se om City Gross levererar.
 
Halv-OT - icahemma.se säljer Apple tv 4 för 1.499 för tillfället.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.