Härligt, dörr, elcentral och lysknapp på så lite yta, fattas egentligen bara förstajacket till telefonen så skulle det vara komplett.

Jag skulle bygga mig en mdf-konstruktion som sitter på gångjärn på väggen till höger om dörren. Konstruktionen skulle ha sitt bas-liv 2 cm utanför elcentralen. Sedan skulle jag såga ut friser, en stor med rygg ovanför byrån med en spegel i och 5 st kvadratiska från golv till underkant elcentral till vänster om dörren där lysknappen hamnar mitt i en fris. Måla väggen och konstruktionen i samma färg. Få konstruktionen att stanna framför dörren med tre kraftiga luckmagneter.
 
Alfons_Helikopter skrev:
Härligt, dörr, elcentral och lysknapp på så lite yta, fattas egentligen bara förstajacket till telefonen så skulle det vara komplett.
hehe, gissa vad som sitter under den gröna tavlan (vid golvet)? :p

Vad är en fris? ???
 
En fris, tror jag i alla fall, är en hylla som går "inåt" i väggen.

Jag släpper lös Picasso i mig och försöker illustrera....hoppas du har fantasi (och humor)....

Hallen2.jpg
 
Aha!!
Ja, nu börjar det likna något åt det hållet som jag tänkt mig.
:D

Jag kan tänka mig att stödhjul på insidan skulle vara att rekomendera för den ser ganska tung ut.
 
Sätter du ett litet gummihjul så kan man ju ta ut svängarna mer när man bygger, man slipper vara så petnoga och kan använda lite mer trä för att få det stadigt, samtidigt som man då kan gå net en dimension i mdf till kanske 8 mm.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.