Hur länge kan den ha legat kvar? 30 sekunder?
 
mattiasp skrev:
Hur länge kan den ha legat kvar? 30 sekunder?
Ja den försvann nog ganska omgående :)
 
Jag tror faktiskt den låg kvar ett par timmar.. närmare 4 säkert.
/hållerstenhårdkollpåhyvelförsäljningenpåBlocketmenDalarnaärfortfarandeettsvarthål!!
:)
 
  • Gilla
erikssonandreas och 1 till
  • Laddar…
Vet inte om det är OK att länka till egen annons? Moderator kan väl hojta till isåfall. Tänkte dock att denna kan vara intressant för oss här som handlar verktyg och jiggar från UK/US/DE.

Har iallafall en Trend Mortise and Tenon jig. I korthet gör den jobbet mer än bra., om och om igen...
 
Den här för 1500 får väl anses prisvärt.

2015-11-25_1025.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jädrar vilken tur att den där står i fel landsände.....
 
Ola C skrev:
Den här för 1500 får väl anses prisvärt.
Bra pris. Vill ha, men har inte plats.

Det är ju klart att informationen om dåliga lager sänker priset en del.
Finns ju en risk (kanske inte så stor) att det är mer fel än bara ett lager
 
...men den är ju jättestor och har ett fint skinande arbetsbord och långa armar. Klart man måste ha en sådan. Nån som åker från långbortistan till 08 i närtid?
 
Haha, ja, jag håller ju med.

Köpte dock precis en Inca klyvsåg, och för mig är det en liten överlappning i användningsområde.

Jag saknar en energibyggnad för allt skoj man kan ha. Attans att man bor centralt på liten tomt.
 
Kostar ca 1500 att frakta med Schenker så det är bara att slå till om den nu finns kvar.
 
Trendjiggen på blocket är en lite rolig annons. Det står att den kostar 3900 i England så tillkommer frakt/tull på det.

Går man in på trend-uk så ser man vad den kostar i Sverige och det är 3813.37 skr från tools4wood.se
 
Aahh..om man går in på startsidan för Trend så ser jag nu att de har en länk till ToolsforWood där man kan söka. Det var ju smidigt.

Har handlat direkt från Trend UK förut och då hade de nog inga partners här.

För annonsen letade jag på länken till jiggen direkt och där såg jag inte att man kan handla via TfW. ToolsforWood's pris är dessutom billigare än Trends egna vilket verkar lite mystiskt...anyways...

Det var inte meningen att missleda på något sätt..
 
Redigerat:
Notera också att det inte är tull på saker från England. För framtida annonser.
 
Är det bara jag eller har hyvelpriserna skenat sista månaden?!
:x
 
Bulldog skrev:
Aahh..om man går in på startsidan för Trend så ser jag nu att de har en länk till ToolsforWood där man kan söka. Det var ju smidigt.

Har handlat direkt från Trend UK förut och då hade de nog inga partners här.

För annonsen letade jag på länken till jiggen direkt och där såg jag inte att man kan handla via TfW. ToolsforWood's pris är dessutom billigare än Trends egna vilket verkar lite mystiskt...anyways...

Det var inte meningen att missleda på något sätt..
Det är nog så att Trend vill styra köpet till den sidan, då blir priset lägre i Sverige än på Trends hemsida.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.