Ser bra ut bara att lägga in mer.
 
Samma här - ser bilderna i första inlägget nu. Tack Per!
 
Har kollat med Internet Explorer, Chrome och Firefox.
Samma resultat. Bilder i första inlägget men inte i resten.

Och Bo. Stort tack för inlägget, Nu kan jag äntligen hänvisa alla som inte tror
mig när jag försöker förklara hur LED fungerar och varför det kan bli alla möjliga
problem, en del som vi troligen ännu inte vet om (som hur "osynligt" flimmer
påverkar oss i längden).
 
Jag ser bilderna i samtliga inlägg. Jag kör Chrome.
 
B
Jag ser bara bilderna i första inlägget via Android-appen.
 
@ hempularen - WTB Your Chrome! ;D
 
Jag ser att alla bilder ännu inte syns för alla. Per håller på med detta, han är väl fortfarande yr av semesternoja och Ifån-app :)

Man måste alltså ladda upp bilderna i samma inlägg som man postar.
Man kan inte ladda upp bilden för att förhandsgranska inlägget, och sedan kasta inlägget, men spara texten för senare postning. Bilderna som fortfarande ligger uppladdade blir då inte knutna till inlägget vilket gör att alla inte kan se dem. Tittar man på bilagorna under Inställningar -> Bilagor så har de statusen Pågår. Att jag kan se dem är kanske inte så konstigt, mer märkligt att vissa andra då kan se dem men inte alla.
 
Jag vet inte hur kallun kan ha sett bilderna men Bo, hempularen och jag ser bilderna eftersom vi är skapare, moderator och admin.

Jag började glatt ladda upp bilderna på nytt men musten gick ur mig när jag insåg att det var över 100 bilder som skulle laddas upp manuellt och gick över till att fixa med iphoneappen och annat istället.

Men ge inte upp. Och tack för den vänliga påminnelsen Bo.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Försök inte, det är bara 47 bilder kvar :cool:
Kan jag göra något själv för att avlasta dig?
 
Jag skickar PM till dig.
 
Nu ska alla bilder synas (y)
Tack Per
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Bekräftar att bilderna funkar nu. Kvällsläsningen räddad ;)
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Tack för grym guide Bosse! Jag har en liten undran som någon kompetent kanske kan hjälpa mig med. Jag ska sätta 12 st Malmbergs MD-99 LED 5W i badrummet och har tänkt att dimmra dessa med 1-10 V dimmer (gillar ej tryck-knappar). Jag hittar ingen driver som klarar alla 12 LED:ar (tar gärna emot tips om någon vet, måste i så fall gå att styra med 1-10 V) så tänkte dela upp LED:arna i två grupper som drivs med varsin Xerolight XL521341. Jag vill då styra bägge drivers med samma dimmer. I min hjärna borde det inte vara svårare än att parallellkoppla 1-10 V signalen över båda drivers, har jag rätt eller? Övriga tips för min installation mottages också tacksamt!
 
Tack för de orden.

Jodå du har helt rätt, parallellkoppla drivdonen till vriddimmern. Vissa drivdon kan ha en egen synkfunktion mellan sig, så den varianten finns också.
 
  • Gilla
TE-Rex
  • Laddar…
Tack för snabbt svar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.