Rätt svar: 2), upp till 6 månader

När snön ligger vit på taken
så är minsann fler än tomten vaken!
Jag vill veta om nån kommer på visit
som inte är bjuden och inte hör hit.
 
Svar 2: Upp till 6 månader

Jag och min fru köpte vårat hus för precis för tre år sedan. Efter ett halvår i huset började vårat område få inbrott och inbrottsförsök, krukor, cyklar, grillar försvann senast nu i sommaras. Med det obehaget i magen skulle det vara perfekt att få vinna detta kamerasystem så skulle vi kanske känna oss lite lugnare.
 
Upp till 6 mån var det ja.
Vad beträffande varför just jag skulle vilja vinna så tycker jag alla andra gemensamt har formulerat det väldigt bra. Precis som övriga skrivit hade jag tänkt skriva. Hoppas det är motivering nog annars får slumpen avgöra till min fördel; )
 
Svar 2.

Klart man måste ha nått som tittar till huset när man inte är där själv och kan.
Lite som en babyvakt fast för huset :)
 
Svar: upp till 6 månader.

Vi har ett hus med ett våningsplan för våra tre barn och deras lekar. Ibland när det blir allt för tyst, rusar jag upp i tron att det är hyss de sysslar med. Men i 70% av fallen är det en livlig lek som har övergått till stillsam. Men jag överrumplar dem och leken återgår inte.
Men med detta kit kan jag slippa springa upp och störa dem i onödan. Jag ingriper bara när pennorna far över väggarna.

Hoppas jultomten kommer tidigt i år!
 
Eftersom vi bor lite avlägset med 500 meter till närmsta granne, så vill inte våran dotter gå hem från fritids själv. Hon är rädd att komma hem och upptäcka att vi haft inbrott.
Med denna kamera kan både hon och vi kolla upp läget innan hon går hem och gör läxorna.
 
Svar: 2. Upp till 6 månader.

Mycket inbrott i området, sen vill det vara skönt att kunna ha ett öga på sommarstugan hemifrån.
 
6 månader,
En perfekt kamera att sätta ute över mitt spabad så att jag kan ha översikt så att det inte händer någon olycka när jag inte är hemma
 
Svar:6 månaders tid
Det perfekta kameran utan sladdar,vem tackar nej till,framtiden är här.Varför betala dyrt till vaktbolag för sånt du klarar själv.
Dessutom fyller jag år den 4 december och bätre present finns inte
 
Svar 2. Upp till 6 månader.

Vad skulle jag inte ha den till..
Rigga den mot ugnen för att se hur det går med gratängen. Se så att inte robotklipparen har fastnat i en buske. Se vad barnen gör för bus. Se när DHL har varit hemma med paket så man kan åka hem lite snabbt från jobbet och bära in.
 
Svar 2 upp till 6 månader

motiveringen är att jag behöver dels ett larm som kan varna om inbrott/intrång sker och dels för att hålla koll på katterna hemma.
Ett ytterligare + är att man kan dela kameran med barnen så dom kan titta in hemma och hålla koll på oss och katterna:D
 
Svar: 2 (6 månader)

Det är lika självklart att ha i huset som brandvarnare, brandsläckare o larm.
 
Alternativ 2, dvs 6 mån.
Vi önskar ett öppet hem och ett samhälle där man respekterar varann. Trevligt nog har de flesta människor denna inställning, men tyvärr finns det tragiska undantag som tjuven som bröt sig in till oss när vi sov genom källarfönstret, trots monterat inbrottsgaller och larm han hade manipulerat. Jag vaknade av att ytterdörren slog, tog tjuven och höll fast honom i kläderna medan frun ringde polisen. Men tjuven slingrade sig ur sina kläder och sprang iväg med bar överkropp innan polisen kom. Med den utlottade övervakningskamera skulle vi sova lugnare eftersom vi skulle kunna identifiera dem som inte delar samhällets grundläggande värderingar.
 
Svar: 2. Upp till 6 månader

Smidigt att slippa kablar och anlita elektriker för att dra fram el till svåra platser utomhus ;-)
 
Svar2, upp till 6 mån.

Skulle passa perfekt att kunna ha koll på det nybyggda garaget och uppfarten till huset, särskilt när man är på arbetet...
Och även ha koll på fräcka grannar som dumpar sitt skräp i våra containrar nu när vi renoverar taket...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.