Svar: 2

Skulle vara perfekt nu när jag ska renovera två badrum.
Ska även måla om en trappa, den här skulle vara perfekt att ha för att komma åt att slipa i hörnen.
 
Rätt svar är 2. Det krävs inget verktyg.

Motivering:
Vi har nu flyttat till villa och skaffat barn. Som alla vet är det dyrt. För att få till snygga renoveringar av lister och fixa det som säljaren själv har klant-renoverat behöver jag en pålitligt multiverktyg. Just nu har jag dock inte råd att köpa det själv.
 
Svar: 2, verktygslöst

Har nyligen flyttat till ett hus med stort underhållsbehov efter att jag precis blivit klar med en större renovering av det gamla huset, som vi tvingades flytta ifrån. Har länge tänkt att Makitafamiljen här hemma skulle få ett syskon, men jag var ju nästan klar... Nu är man dock tillbaka i början av processen och då skulle det passa perfekt med ett multiverktyg!
 
Rätt svar är 2
Multiproblem för mig som villaägare. Räddas av Makitas multiverktyg
 
Svar 2

Jag har en sådan från Biltema som kanske inte riktigt var det bästa inköpet nu såhär i efterhand när en totalrenovering av ett hus blev aktuellt.
Å andra sidan vill man ju som kille har mer verktyg än man behöver men i just det här fallet känner jag att jag faktiskt behöver den. :D
 
Svar: 2. Det beövs inga verktyg.

Ett kanonbra redskap när det kommer renoveringar! Vi är långt ifrån färdiga med våra planerade renoveringar och har redan hunnit ersätta min svåger för att kört sönder hans multiverktyg av billigare modell. Det vore fantastiskt att få ett kvalitetsverktyg att jobba med, samt låna ut till svågern när han nu behöver ett ;)
 
Svar: 2

Jag har tappat ork och lust på att komma igång med jobbet med listerna i höstmörkret. Hoppas kunna vinna detta fina verktyg för att göra färdigställandet av lister,foder etc till ett roligare jobb.
 
Rätt svar, 2 det krävs inget verktyg.

r nybliven husägare och har sakta men säkert börjat bygga upp en samling med egna verktyg, ett multiverktyg från Makita är bla vad jag saknar, i nuläget är jag tvungen att låna av en kompis när det ska göras något jobb i huset, det hade verkligen underlättat med en egen maskin.
 
Svar: 2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

Har inte så mycket verktyg som behövs när man är en villa ägare.
Eftersom jag nu är pappaledig så är inte plånboken lika tjock som vanligt.
Denna otroligt grymma maskin skulle därför vara perfekt för mig både för min plånbok och på arbetsbänken.
 
Svar : 2

Hade varit trevligt att ha nu när jag ska lägga 40m2 golv i vardagsrummet, kommer hamna i en bra familj med slipmaskin och borrmaskin från Makita :)
 
Svar: 2, Det krävs inga verktyg.

Dags att renovera tidigare ägares byggfel. När väggen har diffusionsspärr både på in och utsidan finns risk för många delruttna stolpar som behöver kapas. Ett nytt multiverktyg skulle helt klart göra det lättare, då fogsvansen inte är något precisionsinstrument precis.
 
kulle
Svar: 2. Det behövs inga verktyg.

Har kört sönder min biltema multimaskin (vilket skräp!! )
Ska renovera en trappa och ta bort en limmad matta på den, det är nästan omöjligt utan en multimaskin, hade blivit så otroligt glad om jag hade kunnat använda en såhär bra maskin.
 
Svar: 2, det krävs inga verktyg.

Den här häftiga produkten skulle jag och mina barn ge till min man på fars dag. Han skulle bli överförtjust och bokstavligen få "verktyg" att ta hand om saker och ting i det nya hus vi ska bygga.
 
Svar: 2

Med ständig renovering av fritidshuset och snart radhusägare skulle det var bra att äntligen få ordning på alla ursågningar och fix behövs.
 
Rätt svar är nr 2 - Det krävs inget verktyg!

Motivering:
Första Oktober löpte jag mitt första hus och inte kunde jag föreställa mig hur mycket verktyg och material jag var tvungen att köpa! Är sedan förra veckan ägare av en bandslip från Makita och är hur nöjd som helst.
Vore därför otroligt roligt och nyttigt om jag kunde utöka mitt verktygs förråd med detta fantastiska multiverktyg från samma tillverkare!

Med vänlig hälsning
Linus Eriksson
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.