Folk som inte kan vänta på att alla klivit av tåget innan de forcerar sig in.
 
  • Gilla
cpalm och 5 till
  • Laddar…
Krilleman
Är det inte störande när det sista "smulet" i chipspåsen inte går att dippa längre?!
 
  • Gilla
linneac och 2 till
  • Laddar…
Martin Granqvist skrev:
Min bil är en Golf som kan köras på bensin/fordonsgas. Kör oftast på gas för det blir billigast. MEN för att kunna använda bensinvärmaren så måste jag se till att bensinen är över röda markeringen på bränslemätaren, även om jag har full tank med gas. Jag blev altså tvungen att åka till macken och tanka bensin bara för att kunna sätta mig i en varm bil på morgonen.
Min bil är inte varm på morgonen oavsett hur mycket jag åker till macken. Det är ännu mer irriterande.

Du har förresten inte testat att fylla tanken när du väl är på macken? Då behöver du inte åka så ofta.
 
Jag är så jä..a trött på att jag kör iväg med motorvärmarkabeln varje gång fläkten inte går när jag ska åka. Har tappat räkningen på hur många överprisade kablar jag köpt
 
  • Gilla
linneac
  • Laddar…
Smidigt att ett återvinningsföretag har gratis arbetskraft(sorteringen). Vad säger skatteverket?
 
Jag irriterar mig (fast ganska beskedligt) på:

1. Folk som verkar anse att saliv är något onaturligt och skadligt för kroppen och går omkring och spottar överallt.
2. Folk som tror att alla dörrar/skåpluckor är svängdörrar och stänger sig själv efter att de öppnat dem.
3. Folk som tycker att körriktningsvisare är överkurs. "Jag vet ju var jag ska så vad är vitsen?"
 
  • Gilla
Linderödsåsen och 1 till
  • Laddar…
Kanske inget i-landsproblem men när det kommer fler än en person och den första personen låter dörren stå på vid gavel tills nästa person kommer. Vafan stäng dörren!

Sen stör jag mig på min kaffemaskin som ska spola ur munstycket varje gång man startar den fastän det bara var 15min sen man tog en kopp sist.

Sen ett icke i-landsproblem, stör mig på folk i allmänhet. Dom står o dräller och är ivägen. Är långsamma o sega och verkar ha samma livssyn som nötkreatur.
 
  • Gilla
MartinP666 och 2 till
  • Laddar…
I
Cecilia R skrev:
Jag irriterar mig (fast ganska beskedligt) på:

1. Folk som verkar anse att saliv är något onaturligt och skadligt för kroppen och går omkring och spottar överallt.
Håller helt med. Saliv är en kroppsvätska som man med fördel behåller i kroppen.
Till den här kategorin vidriga människor hör också "snorblåsarna", som täpper för ena näsborren med fingret och blåser ut snor ur den andra. Helst då till allmän beskådan.
 
lordi skrev:
Håller helt med. Saliv är en kroppsvätska som man med fördel behåller i kroppen.
Till den här kategorin vidriga människor hör också "snorblåsarna", som täpper för ena näsborren med fingret och blåser ut snor ur den andra. Helst då till allmän beskådan.
Värst är folk som lägger sin vidriga snus på konstiga ställen , gärna så min son hittar dem

edit: Sist var det i ett broschyrställ på BB
 
Jag tankar gas på en station där bensin ej finns. Enbart gas. Förstå vilket bestyr att efter att ha tankat behöva åka och tanka på en annan mack!😂
 
  • Gilla
linneac
  • Laddar…
En villa har mycket fler rum än en lägenhet - tar så sjukt mycket längre att leta efter borttappade grejer jämfört med när man bodde i en trea...
 
  • Gilla
Linderödsåsen och 1 till
  • Laddar…
Jag stör mig enormt på att merparten av alla bilister tror att vi cyklister inte blir bländade av helljus. Förut störde jag mig även enormt på bilister som körde om för snabbt och för nära, men det har jag nu lärt mig att råda bo på genom att cykla längre ut i vägbanan samt börja vingla på cykeln när jag hör att det kommer en bil bakifrån.
 
  • Gilla
linneac
  • Laddar…
Jag stör mig på griniga gubbar som surar över oväsentligtheter :cool:.
 
  • Gilla
Linderödsåsen och 1 till
  • Laddar…
I-kandsproblem med psykbrytsstatus,
Ringer typ bredbandsbolaget, telefonkö 15 minuter, väl framme kopplas man vidare och personen "råkar" klickar bort en, dvs bara att börja om med ny kötid.
 
  • Gilla
cpalm och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.