Inget verktyg behövs.

Makita är mitt första val när jag ska göra något riktigt seriöst. Jag är lite Japantokig och hjärtat bultar även därför för Makita. Jag vill vinna maskinen för det är EXAKT den jag ville ha i julklapp. Då kanske jag slipper fråga tomten?
 
Svar 2, inget verktyg

Eftersom jag inte har någon multimaskin, har jag satt fast en sågklinga på en liten vinkelslip, vilket inte är det optimala. Skulle jag vinna maskinen, skulle det sänka säkerhetsrisken avsevärt när jag jobbar.
 
Svar: 2

En makita vill jag ha, annars fåre va.
 
Svar: 2 det krävs Inga verktyg för bladbyte.

Jag skulle verkligen behöva en Makita multimaskin för att jag har försökt förklara för min sambo hur man använder en sådan och vad man kan använda den till, utan att lyckas. Om jag hade en Makita multimaskin kunde jag visa henne istället och hon hade säkerligen blivit mäkta imponerad!
 
Det behövs inget verktyg

Jag ska lägga nytt golv och behöver ett multiverktyg för att lyckas riktigt bra
/ Fredrik enström
 
Svar 2

Vill ha en helt enkelt, int svårare än så
 
jag å min sambo är husägare och renoverar allt eftersom vi har råd. Så många verktyg har vi ju inte och vår granne som verkligen är världens bästa lånar glatt ut sina om han inte själv är i behov av de. Men nu känner jag mig som Ove Sundberg i Solsidan. Skäms över att behöva låna hela tiden så denna Makitan hade ju varit perfekt så grannen kan få behålla sin ifred 😀
 
Svar: Alternativ 2.
Perfekt för mej som köpt en påbörjad friggeboda i planktimmer där jag ska såga bort knutarna och väldigt bra med fem meter lång sladd! Min nuvarande laddningsbara måste räcker inte till så länge innan batteriet är tomt.
 
Svar: 2 det krävs Inga verktyg för bladbyte.

Jag är i full färd med att försöka hitta ett sommarhus och har dessvärre insett att i den prisklassen jag kikar kommer det krävas en del pyssel. Tror att ett multiverktyg kommer bli ovärderligt i det sammanhanget!
 
Svar: 2, behövs inga verktyg.
Skulle sitta som handen i handsken nu när jag ska ta bort klinkers i köket.
 
Svaret är Nr2 verktygslös bladbyte

Byggfirman jag jobbar på är inhyrt på ett störrebolag finns en multitool redan man den har målarna lagt vantarna på för att slippa trösklar och fönsterbågar med. vi som bygger gör hål i gips och playwood skivor för inspektionsluckor med sticksågar och hålsågar. Tar tid dammar och ovetande elkablar och ventilationsrör blir lidande. samt alla gammala förvarningsskåp som är infällda i betongväggar och byggd på plats med 1mm frirum.
 
Rätt svar 2

Vi bygger vårt bostadshus helt själva och då vet man vad bra verktyg betyder.
 
Svar.2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

Har en renovering av trapp där det ska slipas sågas kapas och skrapas bort en äcklig matta från 70 talet
Då alla verktyg jag behöver finns i denna maskin så skulle den vara perfekt för jobbet.
 
Svar : 2 . Makitas multiverktyg hjälper mig i vardagens bestyr på alla sätt, bladen bytes kvickt och lätt, bara med ett enkelt grepp !
 
Svar nr 2

Min gamla cotech är trött och behöver Gå i pension. En yngre Makita skulle vara en värdig efterträdare
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.