Svar: 2

Ha begäret för denna maskin är otroligt stort. Har flera års renovering framför mig då jag totalrenoverar vår villa. Med denna så går det säkert inte så mycket fortare men det blir iallafall roligare.
 
Svar 2.

Har förnärvarande Bosch multimaskin som jag gärna vill byta ut till Makita multimaskin! :)
 
2. Det krävs inga verktyg för bladbyte

Precis vad som fattas för mig. Kommer att rensa ut de gamla slöa handverktygen från 1922 på hösten.
 
Svar: 2 det behövs inga verktyg

En ösnkeklapp till mig som är den som lagar, fixar, renoverar i mindre skala i vårt hus. Till de stora jobben behövs nog mer muskler och andra maskiner.
 
svar 2
Jag behöver den inte, är pensionär och pensionärer gör inga snickerier.
 
Svar 2.

För ett bra byggarbete krävs verktyg, tålamod, lust, hårt arbete, koncentration. Av alla dessa har jag bara verktyg och dessvärre kan inte hitta det nu :)
 
Det behövs ingte några verktyg för att byta blad på Makitas multivertyg den verkar hur smidig o lättanvänd troligen dom bättre på marknaden , vore fin att prova
 
Svar på frågan: Alternativ 2. Det krävs inga verktyg.

Motivering: Då jag är i full gång med att hjälpa svärmor och "gummimorfar" att renovera deras hus, som ska säljas pga att dom skall flytta från oss i Kungsbacka upp till Dalarna där "gummimorfar har en liten gård mm. Så hade det inte vart fel med ett riktigt verktyg av kvalité. Det är tapetsering, målning, taklister, golvlister och nytt golv som ska läggas på 130 kvadrat. Då jag är amatör inom detta område och jobbar som trafiklärare annars till vardags SÅ KAN GARANTERAT ETT VERKTYG SOM ALLTID STÅTT FÖR KVALITET, hjälpa mig att få ett bra resultat. Plus att jag håller samtidigt på att bygga övervåning på ett hus vi köpte för snart 7 år sedan ... VAD KAN KOMPLETTERA EN AMATÖR BÄTTRE ÄN PROFFSIGA VERKTYG. ..
 
Det krävs inga verktyg för att byta blad.

Saknar en multimaskin bland mina verktyg, och håller på med en stor källarrenovering med bad, bastu, tvättstuga och ett sovrum som ska göras iordning så en rejäl mulitmaskin från Makita skulle komma till stor nytta.
 
Rätt svar är 2. Det krävs inget verktyg.

Håller på med en totalrenovering av en 34kvm lgh och skulle vara super med multivertyg för att lösa alla konstiga problem som tidigare ägare "fixat" till.
 
Svar: 2, det krävs inga verktyg för bladbyte

Motivering: jag har stått många gånger och envisats med fogsvans i hörn och konstiga vinklar och vrår. Fick en dag låna ett Fein multiverktyg av min far, och efter detta känner jag ett stort tomrum! Hur kan jag vara utan ett multiverktyg!
 
Svar 2

Den här behöver min man.
Han ska bygga ett trädgårdskjul till våren och en liten friggebod till mig för mina rehabmaskiner och rehabövningar.
Eftersom han är så snäll och bygger åt mig så vore det kul att få ge honom en maskin som skulle underlätta enormt mycket för honom. Inte bara nu med dessa byggprojekt utan med allt annat han snickrar på.
Jag kan tyvärr aldrig vara till hjälp eller underlätta hans snickrande eftersom jag är handikappad så han är verkligen värd denna ♡
 
Svar 2. Det behövs inget verktyg.

Motivering: jag och min sambo är nyinflyttade till våran första villa tillsammans. I vinter planerar vi att renovera invändigt och skulle vara i behov av denna multimaskin. Den tror vi skulle underlätta enormt mycket.
Tack på förhand :)

/ Robin & Sandra
 
Svar: 2 Det krävs inga verktyg för bladbyte.

Jag skulle köpa ett blad till min Japansåg. Då jag åkte runt till länets bygghandlare fick jag ofta till svar:
"Man kör med multiverktyg nu!"

Snicksnack! tänkte jag och åkte hem och har gnetat på med de få tänder jag har kvar. Innerst inne är jag dock väldigt nyfiken på en sån maskin. Tror det skulle hjälpa mig och min familj, då jag nästan till varje pris ska göra allt själv och på traditionellt sätt.
Jag kommer faktiskt att bli barnsligt överlycklig om jag vinner.

Mvh
Peter
 
Svar: 2

Eftersom mitt nuvarande multiverktyg från Clas Ohlson ligger någonstans i lösullen uppe på vinden vore det ju fantastiskt med ett nytt för att slippa simma runt där och försöka hitta det gamla. Och då ett av kvalité så att inte emaljen på tänderna skakar sönder varje gång man behöver såga något...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.